Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراحی هنری فیلم «مسخره باز» در چهارمین نشست «یک فیلم دو طراحی» در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «یک فیلم دو طراحی» در ادامه مسیر جریان‌ساز انجمن طراحان فیلم، با بررسی طراحی هنری فیلم «مسخره باز» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، سلسله نشست‌های «یک فیلم دو طراحی» با هدف انتقال تجربه در بین طراحان و سایر صنوف‌ و ‌دانشجویان و علاقمندان با حمایت هیات مدیره انجمن طراحان‌ فیلم و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

چهارمین نشست «یک فیلم دو طراحی» قرار است با حضور «سهیل دانش اشراقی» (طراح صحنه) و «الهام معین» (طراح لباس) فیلم «مسخره‌باز» ساعت ۱۸ یکشنبه‌۲۴ آذر در سالن زنده‌یاد ‌عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شود‌.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسخره باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود

محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور ساماندهی استریمرها، برنامه‌ریزی‌های مشخصی داشته‌ایم. یکی از این برنامه‌ها حضور استریمرها و فعالان صنعت گیمی که برنامه‌های زنده اینترنتی دارند، در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف بنیاد حضور داشته باشند.

وی افزود: دیگر برنامه بنیاد برای استریمرها برگزاری جشنواره اختصاصی به صورت سالانه است. این امر به منظور رتبه بندی استریمرها و معرفی آنها به جامعه صنعت گیم است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: اگر بتوانیم جشنواره سالانه را برای استریمرها برگزار کنیم، آنها می‌توانند به جنبه‌های مختلف استریم پایبند باشند و از طرفی جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی را هم رعایت کنند. در نهایت می‌توانیم به واسطه این جشنواره اختصاصی برترین استریمرها را در جامعه گیم داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص موضوع استریمرها با ساترا همکاری مشترکی داریم و این همکاری در خصوص معرفی بازی‌هایی است که مجوز رده بندی دارند. در خصوص نوع پوشش، تصویر و محتوایی که غیر از بازی است، ساترا باید وارد میدان شود. حتی کلامی که در استریم‌ها رد و بدل می‌شود یا صحبت‌هایی که شاهدش هستیم و تصاویری که دیده می‌شود، خود ساترا باید بر اساس قوانینی که دارد، به استریمرها ابلاغ کند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در خصوص محصولات و بازی‌هایی که در آنجا ارائه می‌شود، به ساترا مشورت می‌دهند تا این مشورت‌ها و پیشنهادات را اعمال کنند. بنابراین اعمال نظر ما روی محصولات و بازی‌ها است، نه نوع محتوا و مکالماتی که در استریم‌ها شاهد هستیم.

حاجی‌هاشمی گفت: پلتفرم‌های مختلفی توسعه یافته و تعدادشان زیاد شده است، ما با ساترا در تماس و تعامل هستیم تا شاهد مرتفع شدن این مشکلات در استریم‌ها باشیم.

کد خبر 6081704 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • فیلم/ دختر امریکایی که اسرائیلی‌ها را مسخره می‌کند!
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13