Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@08:08:45 GMT

پرسپولیس به دنبال دو بازی تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۰۶۴

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان تیم درخواست کرده که برای آماده‌سازی این تیم در تعطیلات نیم فصل، یک اردوی خارجی در نظر بگیرند. از کشورهای قطر، امارات و عمان به عنوان گزینه‌های سفر سرخ‌پوشان در تعطیلات زمستانی نام برده می‌شود.

اخبار ورزشی- کالدرون  در برنامه‌ای که به مسئولان باشگاه داده، درخواست کرده زمینه برای دو بازی دوستانه در این اردو فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه قرار است مذاکراتی با برخی تیم‌های خارجی انجام شود، اما موضوعی که مسجل است این است که سرمربی آرژانتینی خواستار دو بازی شده و مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن برگزاری این دو بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستور کار قرار دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون پرسپولیس کالدرون اردوی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاروان ِ امید و تلاش

این تیم که نمونه ی بارز حضور زنان موفق توانخواه کشور است و سابقه ی رتبه ی پنجمی المپیک ریو برزیل را هم دارد ، می تواند آیینه ی امید و تلاش برای همه ملت ایران بخصوص جوانان باشد.

دست برقضا خداوند توفیق داد به عنوان نماینده ی حامی مالی آنها در سفر به شهر دالی چین جهت کسب آخرین سهمیه بانوان همراه این نمونه های اخلاقی و پر انگیزه باشم.

تیمی که با هدایت سرمربی دنیا دیده ی خود که بیش از ۶ المپیک را تجربه کرده بود ، مسابقات بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و به غیر از باختِ قابل پیش بینی به چین ، تمام تیمهای مطرح اروپایی رو برد و یا به چالش شدید کشید.

تیمی که در دور مقدماتی به اسلونی سه هیچ باخته بود ، توانست در دیدار فینال این تیم رو دچار مشکل کند و به زعم خودشان و تماشاچیان با معجزه از پس ایران برآمدند.

مسابقه هست آمیخته به برد و باخت ، و اینبار روی ناراحت آن به ما رسیده بود ، ولی این موضوع که تیمِ پنجم المپیک ، تیم نایب قهرمان آسیا و تیمی که با تلاشِ مثال زدنی خود تا اینجا آمده ، چرا باید اسیرِ بلاتکلیفی و بی برنامگی بشه و بخاطر کمتر میدان دیدن ، با اشتباهات کوچک فردی ، و فقط با کمتر از ۱ ماه اردو و بدون مسابقه تدارکاتی ، ناکام شود؟!

در حاشیه ی مسابقات ، از تیمهای دیگر بخصوص اروپایی که پرس و جو می کردیم ، تیمهایی با امکانات ، مدام در اردو و دارای مسابقات ِ تدارکاتی بسیار زیاد.

و جای تعجب بسیار در اینجاست که ، تیم ملی والیبال نشسته ی مردان ایران ، قدرت بلامنازع جهانی و پر افتخار ترین تیم ملی جهان است. و جا دارد که مسئولین ، وقتی چنین معدن طلایی درکنارشان دارند ، از بانوان ِ قهرمان و افتخار آفرین هم غافل نباشد.

جوانان ِ مصمم و پر اراده ای که تحسین ِ تمام سالن را به همراه داشتند و فقط بخاطر کم بودن دیدارهای تدارکاتی ، قهرمانی را آنهم بسیار نزدیک از دست دادند.

امید را باید باور داشت و نگاه به نتیجه بسیار تاسف بار است.

در بازی های تیمی ، پارامترهای بسیار مختلفی تاثیر گذار در کسب نتیجه است و باید برای تمام این عوامل برنامه داشت و زمان را از دست نداد.

کاروانِ تلاش و امید را دریابید ، المپیکها و مسابقات جهانی نزدیک و سایر کشورها در حال پیشرفت در ورزشی هستند که تماشاگر پسند ، سالن پر کن ، مهیج و در نهایت عرصه ای عینی برای حضور زنان و امید به زندگی است.

به امیدِ هوشیاری بیشتر مسئولین و تصمیم گیرانِ این رشته.

* پژوهشگر و مدرس دانشگاه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1893099

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • با کاروان ِ امید و تلاش