Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@13:03:25 GMT

حالا منتظر رفتن دیاباته باشید!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۰۸۸

حالا منتظر رفتن دیاباته باشید!

 به گزارش صدای ایران امیرحسین فتحی سال گذشته و در ابتدای ورودش اعلام کرد مامه تیام بازیکن استقلال است و جایی نمی‌رود. هواداران تنها اندکی بعد شاهد فروش این بازیکن به باشگاه عجمان بودند. بعد از آن او چنین حرفی درباره بازیکنان دیگری هم زد که آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

فتحی درباره سرور جپاروف: او جایی نمی‌رود و در استقلال می‌ماند! (جپاروف به سادگی رفت).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحی درباره پاتوسی: خبر خوبی برای هواداران داریم. قرارداد پاتوسی با استقلال تمدید شد. او بازیکن ماست و فصل آینده هم در خدمت تیم خواهد بود. پاتوسی‌های دیگر هم در راه استقلال هستند. (کمی بعد سر از العین درآورد)
فتحی درباره برکناری شفر و جانشینی فرهاد مجیدی: فرهاد جانشین استراماچونی شود؟ اصلاً چنین خبری نیست و تکذیبش می‌کنم. هزار بار دیگر هم تکذیب می‌کنم. (یکی، دو روز بعد فرهاد جانشین شفر شد!)
فتحی درباره صیادمنش: اللهیار اصلاً فروشی نیست و در استقلال می‌ماند. (بعد از ظهر همان روز خلیل زاده در رادیو گفت صیادمنش را به فنرباغچه فروختند و پولش را هم گرفتند)
فتحی درباره همام: او با استقلال قرارداد دارد و جایی نمی‌رود. (به ازای ۳۰ هزار دلار پول نقد او را به اسماعیلی مصر دادند)
و حالا این اظهارات فتحی دوباره ادامه دارد. او همین شنبه شب گفت استراماچونی می‌ماند و این مربی فسخ کرد و رفت. فراموش نکنید اسم دیاباته را هم آورد و گفت او فروشی نیست و در استقلال می‌ماند. کی باید منتظر جدایی این بازیکن بود؟!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دیاباته استراماچونی فتحی جپاروف پاتوسی شفر فرهاد مجیدی صیادمنش همام طارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید