Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@10:52:52 GMT

پرتاب شدن راننده نیسان به بیرون از خودرو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۱۱۹

به گزارش ایلنا، سرهنگ "احسان مومنی" اظهار داشت: ساعت ۱۳:۴۵ ظهر دیروز یکشنبه هفدهم آذرماه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان محدوده الغدیر یک دستگاه وانت نیسان یخچالدار به علت سرعت زیاد به شدت با گاردریل برخورد می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه لغزنده بودن سطح آسفالت مزید بر علت عدم توانایی رانده در کنترل خودرو بوده، گفت: این لغزندگی باعث شده وانت نیسان به سمت جنوب چرخش کرده و پس از شکستن ۷ شاخه گاردریل، راننده از خودرو به بیرون پرتاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اثر شدت ضربه به راننده که مردی حدوداً ۳۵ ساله است وی در محل حادثه فوت می کند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار  به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی از کمربند ایمنی استفاده کنند و در زمان بارندگی و لغزنده بودن سطح معابر با سرعت کمتری از سرعت حد مجاز حرکت کنند و کاملاً به جلو توجه کافی داشته باشند.

در انتها  موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • واژگونی خودرو در محدوده دوراهی ولشت
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت