Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@20:07:00 GMT

استراماچونی مشتری ایتالیایی پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۱۵۲

استراماچونی مشتری ایتالیایی پیدا کرد

رسانه ایتالیایی چند ساعت بعد از ترک ایران توسط استراماچونی از او به عنوان رقیب جدی کاندیداهای معرفی شده هدایت اودینزه نام بردند.

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی که سابقه هدایت اودینزه در سری‌آ ایتالیا را دارد چند ساعت بعد از ترک ایران و جدایی از استقلال به فهرست کاندیداهای هدایت این تیم بحران زده در ایتالیا اضافه و رقیب چهره‌ای همچون والتر زنگا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش AFC به جدایی استراماچونی از استقلال +عکس

بنا به نوشته وب سایت Messaggero همچنان دو نام نزدیک‌تر از هر مربی دیگری به نیمکت اودینزه در ادامه فصل سری‌آ وجود دارد اولین نام والتر زنگا و دیگری پاسکوآله مارینو، اما همچنان سران باشگاه به لوکا گوتی اعتماد دارند تا مقابل یوونتوس و کالیاری روی نیمکت بنشیند. گوتی مقابل ناپولی به تساوی ارزشمندی رسید و ثابت کرد می‌تواند به تیم سرو سامان بدهد، اما با این وجود طرفداران منتظر مربی بزرگی برای تیم محبوب‌شان هستند.»

این سایت در ادامه نوشت: «به احتمال فراوان در ژانویه مربی جدید به تیم خواهد آمد که یکی از میان زنگا یا مارینو خواهد بود، اما حالا یک ایده جدید هم به برنامه‌ها اضافه شده است. آندره‌آ استراماچونی که از استقلال جدا شد می‌تواند دوباره نیمکت اودینزه را در دست بگیرد و رقیبی جدی برای زنگا و مارینو تلقی شود.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین اودینزه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال

مدافع برزیلی و محبوب استقلال که در بازگشت دوباره به این تیم فیکس شده بود، در شروع دوباره لیگ تبدیل به مهره ای نیمکت نشین شده است.

سیلوا که با تایید نکونام به استقلال پیوست و تا به امروز هیچ گونه مطالبه مالی ندارد، روز دوشنبه در تمرین استقلال حضور نداشت تا بعد از دو بازی نیمکت نشینی، غیبت ناگهانی او تبدیل به علامت سوال جدی برای هواداران شود.باید منتظر روزهای آتی و بازی با شمس آذر ماند تا شاید جواد نکونام در نشست خبری درباره غیبت این بازیکن توضیحات بیشتری ارائه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • راهیابی ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • رکورد فوق‌العاده برادر ژاوی به عنوان مربی بارسلونا؛ 7 بازی و 7 پیروزی!