Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای اسپورت و گاتزتای ایتالیا در گزارش‌هایی به اعتراض هواداران استقلال به رفتن آندره‌آ استراماچونی پرداخته‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رای، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال به دلیل برخی مشکلات مالی و هم‌چنین بلوکه شدن حساب‌هایش قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ و صبح امروز (دوشنبه) ایران را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پی این اتفاق اعتراضاتی از سوی هواداران استقلال در تهران صورت گرفته است. این اعتراض‌ها حساسیت زیادی ایجاد کرده و پلیس وارد عمل شده است تا اعتراض هواداران استقلال را کنترل کنند.

هواداران باشگاه استقلال به شدت به مدیران این باشگاه معترض هستند و خواستار برگشت سرمربی ایتالیایی به این تیم هستند. 

استقلال امروز باید در لیگ برتر برابر پیکان دیدار کند. 

گاتزتا ایتالیا نیز خبر داده که تمامی اعضای هیات مدیره استقلال استعفا دادند و قصد بر این است که قرارداد جدیدی با استراماچونی در این تیم منعقد شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی تيم فوتبال استقلال تهران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!

شرکت گوگل ۲۸ نفر از کارکنان خود را که به قرارداد فناوری این شرکت با اسرائیل اعتراض کرده بودند، اخراج کرد.

به گزارش یورونیوز، گوگل ۲۸ کارمند خود را که در اقدامات اعتراضی نسبت به قرارداد «پروژه نیمبوس» در دفاتر این شرکت مشارکت کرده بودند، از کار برکنار کرد.

اخیرا شماری از کارمندان گوگل در حرکتی اعتراضی وارد دفاتر این شرکت در نیویورک و سانی‌ویل شدند و حاضر به خروج نشدند.

مقامات این شرکت می‌گویند که معترضان مانع کار سایر کارمندان شدند و از دسترسی آن‌ها به امکانات جلوگیری کردند و همین باعث شد مدیران با پلیس تماس بگیرند.

گوگل در ایمیلی برای کارکنان نوشت که این اقدام اعتراضی «غیرقابل قبول و به‌شدت مخرب» بوده و کارکنان «احساس خطر کردند».

شرکت گوگل و آمازون مدتی است که قراردادی با نام «پروژه نیمبوس» به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار با دولت و ارتش اسرائیل منعقد کرده‌اند. از همان ابتدای راه‌اندازی «پروژه نیمبوس» در سال ۲۰۲۱ میلادی جمعی از کارمندان گوگل به آن اعتراض کردند.

آن‌ها همان زمان گفتند که این فناوری می‌تواند به نیرو‌های نظامی اسرائیل در نظارت و آسیب رساندن به فلسطینیان کمک کند.

گوگل تا حد زیادی از انتشار جزئیات قرارداد خودداری کرده است. با این حال وب‌سایت «اینترسپت» در سال ۲۰۲۲ میلادی گزارش داد که اسناد آموزشی پرسنل دولت اسرائیل نشان می‌دهد که نرم‌افزاری که گوگل ارائه می‌کند، می‌تواند چهره افراد را شناسایی کند، حالات عاطفی را از روی حالات چهره اندازه‌گیری کند و اشیاء را در تصاویر ویدئویی ردیابی کند.

سال گذشته نیز پس از آغاز جنگ غزه و همزمان با برگزاری همایش سالانه «سکوی ابری گوگل» جمعی از کارمندان این شرکت با بنر بزرگی با مضمون «پروژه نیمبوس گوگل به آپارتاید اسرائیل دامن می‌زند» در انتقاد به این قرارداد دست به اعتراض زدند.

با این حال گوگل مدعی است که «پروژه نیمبوس» به محموله‌های کاری حساس و طبقه‌بندی شده یا نظامی و سرویس‌های اطلاعاتی ارتباطی ندارد.

دیگر خبرها

  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • خوشحالی اسپید پس از گل رئال مادرید که اعتراض هواداران منچسترسیتی را به همراه داشت
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی