Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@14:01:15 GMT

ظریف با همتای ترک خود دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۲۵۹

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف که برای شرکت در هشتمین نشست وزرای خارجه «قلب آسیا» یا روند استانبول به ترکیه سفر کرده است، دقایقی پیش با مولود چاووش اوغلو، همتای ترکیه‌ای خود در استانبول دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله آخرین تحولات سوریه، شرایط عراق، افغانستان و سایر موضوعات مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتمین نشست وزرای خارجه «قلب آسیا» امروز ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸ با عنوان «صلح، همکاری و رفاه» در استانبول ترکیه برگزار می‌شود، محور اصلی این نشست صلح ، مشارکت و همکاری‌های منطقه‌ای برای آینده افغانستان است.

در کنفرانس قلب آسیا که به پیشنهاد افغانستان و ترکیه و با تمرکز بر امنیت در افغانستان و کشورهای منطقه قلب آسیا تشکیل شده ۱۴ کشور آذربایجان، چین، هند، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، عربستان سعودی، تاجیکستان، ترکمنستان، امارات متحده عربی و پاکستان به همراه افغانستان و ترکیه عضو هستند.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمدجواد ظریف مولود چاووش اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این افراد نیمه شب گذشته در راستای حکم دادستانی کل استانبول در عملیات مشترک نیروهای سازمان اطلاعات(میت) و پلیس در سه منطقه استانبول دستگیر شده اند.
به گفته یرلی کایا این افراد با مقر گروهک تروریستی داعش در "داشیشه استان حسکه" واقع در سوریه ارتباط داشته و برای این گروهک کمکهای مالی جمع آوری می کردند.
بنا بر این اطلاعیه در ده ماه گذشته در هزار و ۳۲۹ فقره عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، دو هزار و ۹۱۹ مظنون داعشی بازداشت، ۶۹۲ بازداشتی زندانی و ۵۳۱ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد ۱۸۷ مظنون نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • برد خفیف ایران بر افغانستان در گام اول جام ملتها
  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • امیرعبداللهیان خطاب به همتای ژاپنی: پاسخ به اسرائیل صرفاً عملیاتی حداقلی بود