Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@06:41:27 GMT

پای امنیت محکم ایستاده ایم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۳۰۶

پای امنیت محکم ایستاده ایم

خبرگزاری میزان- سردار رحیمی در این دیدار با خانواده ستواندوم شهید هادی جوان دلاور گفت: پای امنیت محکم ایستاده ایم که شرمنده شهدا شویم. تاریخ انتشار: 13:48 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۳۲۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "حسین رحیمی" با اشاره به اینکه بخشش و گذشت خانواده شهید دلاور نشان از روح بزرگ و عزت نفس بالای آنان است، بیان داشت: امروز توسعه، تعالی و گسترش دین مبین اسلام به برکت خون پاک شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ناگفته‌های ماموران پلیس و متهمان سرقت و قاچاق

وی با اشاره به اینکه برای تامین و استقرار امنیت هزینه‌های زیادی داده ایم، عنوان داشت: ما تا همیشه خود را مدیون دلاور مردی‌های شهیدان و صبر و پایمردی خانواده‌های معظم شهدا می‌دانیم.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه شهدا انتخاب شده و برگزیده بوده و خانواده آنان از منزلت و جایگاه خاصی در جامعه ما برخوردار هستند، اظهار داشت: امروز به برکت رشادت‌های شهدا و ایثارگران بعد از گذشت حدود ۱۴ قرن میراث دار حکومت صالحان هستیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امنیت داخلی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و این مهم جز مهمترین بخش‌های امنیت هر کشوری محسوب می‌شود، گفت: امروز نیروی انتظامی طلایه دار استقرار امنیت داخلی کشور است و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه راه شهدای عزیزمان را با قوت و قدرت ادامه خواهیم داد، بیان داشت: پای امنیت محکم ایستاده ایم که شرمنده شهدا شویم.

در این جلسه خانواده شهید هادی جوان دلاور با قدردانی از سردار رحیمی و با اشاره به اینکه ما از قصاص قاتل پسرمان گذشتیم و با خدا معامله کرده ایم، اعلام داشتند: خداوند را شاکریم که کشور ما از امنیتی بالا برخوردار می‌باشد.

لازم بذکر است که خانواده شهید، اعلام داشتند که فرد قاتل پس از آزادی از زندان باید در چهارشنبه‌های پایانی سال، باید در راستای خطرات استفاده از مواد منفجره و محترقه فعالیت‌های فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی پلیس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تمام امکانات و قوا در کنار مقاومت و مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دمشق، علیرضا آیتی این مطلب را در اظهاراتی در مراسم توزیع کمک‌های غذایی ماه مبارک رمضان کشورمان به فلسطینیان مقیم سوریه بیان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی از حمایت کورکورانه غرب و آمریکا از رژیم صهیونیستی که در شش ماه جنگ و کشتار مردم غزه، فجیع‌ترین جنایات را در حق بشر به بارآورده، سکوت جامعه جهانی در برابر ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیویستی را محکوم کرد.
آیتی در ادامه گفت، تا زمانی که این جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در حق مردم مظلوم ادامه داشته باشد، جمهوری اسلامی ایران نیز هرگز از یاری و نصرت به ملت فلسطین دریغ نخواهد کرد.
کاردار سفارت کشورمان در سوریه همچنین تصریح کرد، اعلام روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه مبارک مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره)، اسم رمز حمایت از مردم فلسطین بود که تا دستیابی مردم مظلوم این سرزمین به حقوق حقه خود، این حمایت‌ها نیز ادامه خواهد داشت.
برپایه این گزارش، سفارت کشورمان در سوریه در مراسمی پنج هزار بسته غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در اردوگاه فلسطینی یرموک توزیع کرد.
شماری از رهبران گروه‌های مبارز فلسطینی که در این مراسم حضور داشتند از کمک‌های بی شائبه کشورمان به مردم و رزمندگان در فلسطین اشغالی قدردانی کردند
عبد الکریم شرقی از سران جبهه خلق برای آزادی فلسطین در حاشیه این مراسم با تشکر از ملت شریف ایران و همچنین رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای، به خبرنگار ما گفت، امروز پیروزی‌های رزمندگان مقاومت در غزه و کرانه باختری، در لبنان و یمن و سوریه و اصل وحدت میادین همه به برکت راهبرد اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت است.

 

دیگر خبرها

  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • با تمام امکانات و قوا در کنار مقاومت و مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تشویق ایستاده حاضران در سانتیاگو برنابئو هنگام تعویض لامین یامال در جریان دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم