Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به عنوان یکی از دستگاه‌های امداد رسان در جریان بارش‌های این هفته به امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک پرداخت و اکیپ‌های خود را برای فعالیت در زمستان تجهیز و آماده کرده است به طوریکه مدیرعامل این جمعیت خبر داد که پرسنل امدادی هلال احمر شنبه شب به ۵۷۲ گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه بین مسافران این خودرو‌ها اقلام خوراکی توزیع شد، گفت : همچنین در محور‌های حمیل به ایلام و روانسر به پاوه نیز اقلام خوراکی به ترتیب بین ۶۱ و ۲۶ نفر توزیع شد.

او با بیان اینکه ۶ نفر در محور گیلانغرب به روانسر به دلیل سرمازدگی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: پنج فقره تصادف در محور‌های بیستون به کرمانشاه، سرپل‌ذهاب به قصرشیرین، کرمانشاه به اسلام آبادغرب و سنقر به میانراهان نیز رخ داد که در مجموع عملیات رهاسازی برای ۹ نفر انجام شد.

او افزود: در عملیات شب گذشته ۱۵۰ نفر از پرسنل هلال احمر در قالب ۱۰ تیم، ۱۸ دستگاه آمبولانس و ۱۵ خودرو امدادی به کار گرفته شدند.

او به طرح زمستانی هلال احمر اشاره کرد و گفت: چهار هزار نفر روز نیرو در قالب این طرح پای کار خواهند بود و در زمینه امداد و نجات بخصوص کمک به خودرو‌های گرفتار در برف و حوادث فعالیت دارند.

او افزود: ۱۳ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت، ۱۵ پایگاه شهری، ۲ پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی هلال احمر در قالب این طرح آماده خدمات‌دهی به مردم هستند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر تسهیلات امداد مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان