Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس فرایند ثبت نام از داوطلبان در۲ حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد و  طالقان انجام شد و همزمان نیز اقدامات لازم تشکیل هیات های اجرایی در ۱۳ فرمانداری و بخشداری با هماهنگی های لازم با هیات نظارت انجام پذیرفت.
وی ادامه داد: تمام فرایندها به صورت الکترونیکی و بر خط در بستر سامانه جامع انتخابات ستاد کشور بدون کوچکترین مشکل در ارتباطات و سامانه مذکور انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمانی اظهار امیدواری کرد: پس از گذشت ۶ روز از آغاز فرایند های اولیه برگزاری انتخابات بتوان ثبت نامی پرشور و بدون مشکل را پشت سر گذاشت.
وی گفت: انتظار داریم در ادامه فرایند انتخابات تا پایان روز رای گیری و تجمیع آراء نیز به همین شکل همکاری و هماهنگی لازم بین عوامل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بر قرار باشد.

استان البرز با ۶ شهرستان و حدود سه میلیون نفر  ۲ حوزه انتخابیه شامل کرج ، اشتهارد و فردیس و  حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان  را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام از داوطلبان داشت.
از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان البرز انتخابات فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، عباس جوهری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: در دور نخست انتخابات از 10 حوزه انتخابیه، 8 حوزه تعیین تکلیف شدند و در دور دوم انتخابات شاهد برگزاری انتخابات در تهران و ورامین خواهیم بود.

 

.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 32 نامزد انتخابات برای تصاحب 16 کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز 2 نامزد برای تصاحب یک کرسی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران در ادامه گفت: بر اساس تقویم وزارت کشور برای انتخابات، کارها برای دور دوم انتخابات در استان تهران انجام می‌شود.

جوهری تصریح کرد: دور دوم انتخابات در مجلس شورای اسلامی، برای نخستین بار در تهران به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد لذا امیدواریم به بهترین نحو انجام شود تا سنگ بنای خوبی برای ادوار آینده باشد.

اختصاصی| لیست 16 نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای آموزش کاربران اندیشیده شده خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود لذا امیدواریم در این انتخابات شمارش آرا در اولین فرصت انجام و به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان