Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های خوزستان با اشاره به باطل شدن هشت پرواز ورودی و خروجی صبح امروز (18 آذر) فرودگاه اهواز از برقراری حدود 60 پرواز دیگر این فرودگاه با برطرف شدن پدیده مه گرفتگی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا رضایی با بیان اینکه اکنون پدیده مه گرفتگی در فرودگاه اهواز برطرف شده و دید افقی به بالای 800 متر رسیده است، عنوان کرد: مشکلی در برقراری حدود 60 پرواز رفت و برگشت تا پایان امروز (18 آذر) وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه های خوزستان افزود: پدیده مه گرفتگی صبح ام روز در شهرستان اهواز موجب شد که چهار پرواز ورودی و چهار پرواز خروجی از فرودگاه باطل و برخی پروازها نیز با تاخیر انجام شوند.

وی گفت: پروازشماره 4587 هواپیمایی ماهان در ساعت 7:20، پرواز شماره 4016 هواپیمایی زاگرس در 7:30، پرواز شماره 1213 قشم ایر در ساعت 8:45 و پرواز شماره 957 هواپیمایی ایران ایرتور در ساعت 9 صبح امروز از فرودگاه اهواز به مقصد تهران باطل شدند. همچنین پروازهای ورودی فرودگاه اهواز از مبدا تهران مربوط به این شرکت ها به ترتیب از ساعت 6:10 با شماره 4586، 6:25 با شماره 4017، 8 صبح با شماره 1212 و 7:45 با شماره 956 باطل شدند.

رضایی عنوان کرد: همچنین چهار پرواز خروجی فرودگاه اهواز متعلق به شرکت های هواپیمایی کارون در ساعت 7 صبح با شماره 2623 به مقصد اصفهان، پرواز هواپیمایی کاسپین در ساعت 7:55 با شماره 021 به مقصد تهران، هواپیمایی کارون در 8 صبح با شماره 2551 به مقصد خارک و هواپیمایی آتا در ساعت 10:20 با شماره 5636 به مقصد تهران با تاخیر انجام شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه اهواز محمدرضا رضایی پدیده مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت