Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سابق باشگاه استقلال مامور مذاکره با سرمربی مستعفی استقلال شد.  در شرایطی که آندره‌آ استراماچونی صبح امروز راهی ترکیه شد و مدیران استقلال کار فوق‌العاده سختی برای برگرداندن او به ایران دارند، گفته می‌شود که مدیران استقلال و همچنین مسئولان وزارت ورزش با علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال تماس گرفته‌اند تا از او برای بازگرداندن مربی محبوب هواداران استقلال به ایران کمک بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرار است علی خطیر طی امروز و فردا از سوئیس به ایتالیا برود تا در شهر رم جلسه‌ای با استراماچونی و مدیر برنامه‌هایش داشته باشد و استرا را راضی به بازگشت به ایران بکند. خطیر که نقش مهمی در حضور مربی ایتالیایی در استقلال داشت، رابطه خوبی با استراماچونی دارد و باید دید می‌تواند استراماچونی را راضی به بازگشت کند یا نه. او آخرین امید استقلالی‌ها برای دیدن دوباره استراماچونی در ایران است و مدیران استقلال و وزارت ورزش امیدوارند که او در این ماموریت، موفق باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی خطیر استراماچونی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، سرجیو کونسیسائو از عملکرد برخی بازیکنان تیمش پس از تساوی (2-2) مقابل فامالیسائو، راضی نبود و 4 نفر را از تمرین کنار گذاشت.

چهار بازیکنی بودند که مورد غضب کونسیسائو قرار گرفته و از گروه حذف شدند عبارتند از: ایوان هایمه، آندره فرانکو، تونی مارتینز و خورخه سانچز. اینها به دلیل عدم تعهد در تمرین و بازی حق شرکت در تمرین را ندارند.

مدیر ورزشی باشگاه نیز مثل کادر فنی اصلا از عملکرد بازیکنان راضی نبود و به خصوص اشتباهات این چهار بازیکن را در نتایج ضعیف تیم تاثیرگذار می‌داند. این تصمیمی بود که با تایید لوئیس گونچالوز و ویتور بایا همراه شد. این چهار نفر شانس کمی برای بازی تا پایان فصل خواهند داشت.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد