Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پیگیری های مستمر مسعود سلطانی فر برای حل مشکلات سرمربی ایتالیایی تیم استقلال تهران گفت : آقای وزیر از شب گذشته تماس های متعددی با مسئولان  وزارت خارجه از جمله دکتر عراقچی و  همینطور  سفیر ایتالیا در ایران داشته است و امیدواریم بزودی با پیگیری آقای جوزپه پرونه سفیر ایتالیا از بازگشت استراماچونی و ادامه تعهدات ایشان و همراهی با تیم استقلال تهران خبرهای خوبی بشنویم 

ناظمی افزود:رضایت هواداران و ادامه روند موفقیت استقلال دغدغه خاطر  و سرمایه مدیریتی وزارتخانه است و از همان لحظه اعلام خبر جدایی استراماچونی وزیر ورزش و جوانان از مدیر عامل و هیات مدیره خواست به سرعت برای رفع این مشکل و استمرار فعالیت سرمربی ایتالیایی اقدام کنند 
 
سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: با پیگیری و دستورات وزیر ورزش و جوانان با رفع موانع تحمیلی ناشی از تحریم ها، حقوق معوقه سرمربی ایتالیایی تیم استقلال از مسیر سیستم بانکی کشور به سرعت در اختیار وی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی درباره شایعه استعفای مدیر عامل استقلال تهران گفت : فعلا حفظ آرامش هواداران و تیم استقلال و بازگشت آقای استراماچونی در اولویت اول است و در این مورد بعدا اطلاع رسانی می کنیم.

کد خبر 4793171

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مازیار ناظمی آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت