Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب افشین پیروانی، مدیر این تیم مسئولیت‌های اجرایی روی نیمکت را در بازی با گل‌گهر انجام می‌دهد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با توجه به حضور افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در مراسم قرعه کشی و کارگروه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا در جلسه هماهنگی امروز (دوشنبه) پیش از بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان حسین خبیری، معاونت اجرایی باشگاه و مشاور مدیرعامل حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای تیم هم در جلسه شرکت کرد و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

بر این اساس و طبق هماهنگی افشین پیروانی با باشگاه و گابریل کالدرون در بازی روز سه‌شنبه با گل‌گهر کریم باقری روی نیمکت به عنوان مدیر و سرپرست تیم امورات  را پیگیری می‌کند. این موضوع به سازمان لیگ هم اعلام شده و هماهنگی‌های لازم از طریق پیروانی و خبیری در این باره انجام شده است و با موافقت سازمان لیگ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس: کالدرون هم طلب دارد اما همکاری لازم را داشته است/ او به تیم دیگری فکر نمی‌کند

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل غلامحسین پیروانی از این پیشکسوت فوتبال عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس با حضور در منزل غلاحسین پیروانی ضمن عیادت از این پیشکسوت فوتبال، از خدماتش در طول سالیان متمادی به ورزش کشور قدردانی کرد.

وی ضمن تشکر از دکتر ملک حسینی پزشک جراح او به نمایندگی از جامعه ورزش، از مردم به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال خواست برای سلامتی کامل غلام پیروانی دعا کنند.

در این دیدار تصویری از غلامحسین پیروانی که توسط دختر هنرمند فراشبندی نقاشی شده بود به او تقدیم شد.

غلامحسین پیروانی ماه گذشته مورد عمل جراحی روده بزرگ قرار گرفت. در این عیادت علی دوران برادر شهید دوران و مربی اسبق فوتسال نیز رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی کرد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن