Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت گفت: مهلت فراخوان‌ کارگزاران حج تا روز ۲۰ آذر ماه امسال ادامه دارد.

حمید رضا محمدی مدیر کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت درباره فراخوان‌های تطبیقی و ارتقایی اظهار کرد: افرادی که درخواست ارتقا با عناوین ذکر شده را داشته باشند، باید با پرکردن مشخصات خود در فراخوان مذکور در آزمون مدنظر شرکت کنند که منابع لازم نیز در سایت کارگزاران معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح ارتقاء کارگزاران حج، عملکرد افراد مورد توجه خواهد بود، گفت: در طرح ارتقایی افراد دارای سابقه اجرایی در حوزه عتبات و عمره، بعد از آزمون و انجام مصاحبه، امتیازبندی و به تعداد نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به طرح تطبیقی نیز بیان کرد: در این طرح نیز افزاد با سابقه، اعلام آمادگی می‌کنند و شرایط آن‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و استعلامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت گفت: در تمامی بخش‌ها اگر فرد درخواست کننده بعد از شرکت در فراخوان و آزمون‌ها، امتیاز لازم براساس شاخص‌ها را کسب کند، مجاز به فعالیت در جایگاه‌های ذکر شده خواهد شد.

به گفته او مدیران کاروان و مدیران مجموعه‌ها بر اساس نیاز و امتیاز انتخاب می‌شوند و برای عوامل اجرایی نیز لیستی از افراد منتخب تهیه خواهد شد که مدیران بر اساس آن افراد مدنظر را انتخاب می‌کنند.

مدیرکل امور کارگزاران با بیان اینکه در برخی هتل‌های مکه مکرمه از آشپزخانه‌های خودپخت بهره می‌گیریم، گفت: با توجه به گسترش آشپرخانه‌های مجهز در برخی هتل‌های محل اسکان زائران، سعی کردیم تا برای این هتل‌ها از مدیران مجموعه‌هایی استفاده کنیم که به غیر از آشنایی با هتلداری با طبخ غذا نیز آشنا باشند.

وی افزود: در بحث آشپرخانه‌ها نیز فراخوان لازم برای بهره گیری از افراد توانمند در این حوزه نیز صادر شده است که مهلت حضور در این فراخوان نیز تا بیستم آذرماه جاری اعتبار دارد.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در فراخوان‌های سازمان حج و زیارت به ویژه برای طرح ارتقا، مهمترین موضوعات شامل ارزشیابی عملکرد گذشته، توانمندی شخص، سلامت جسمی و روانی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و حد نصاب نمره آزمون حائز اهمیت است و به طور قطع افراد توانمند و شایسته در این حوزه رشد می‌یابند.

وی در خصوص تعداد مدیران و معاونانی که در نوبت تشرف قرار دارند و اینکه هر کدام از افراد چند سال یکبار توفیق خدمات رسانی به حجاج را می‌یابند، گفت: شرایط انتخاب کارگزاران برای تشرف تعداد بیشتری از آن‌ها به سفر حج به صورت یک سال در میان خواهد بود، مگر اینکه افراد در آزمون ارتقا شرکت کرده و امتیازات لازم را کسب کنند یا آن دسته از مدیران که بر اساس امتیاز بندی انجام شده نیز جزو ۳ درصد تشویقی قرار می‌گیرند.

مدیرکل امور کارگزاران تصریح کرد: با توجه به بازنشسته شدن نیرو‌های کارگزار، هرساله ۲۰ تا ۳۰ درصد نیرو‌های توانمند و جدید به چرخه کارگزاری اضافه خواهد شد.

وی در پایان به شاخص‌های انتخاب افراد در طرح‌های ذکر شده اشاره کرد و گفت: سن، تحصیلات، آزمون کتبی، ارزشیابی عملکرد، سوابق اجرایی حج، ایثارگری، آموزش، مصاحبه و میزان تسلط به زبان عربی از جمله موارد مهم برای حدنصاب امتیازات در حوزه کارگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار زمان پخش «دورهمی» مشخص نیست فراخوان کارگزاران حج تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد افزايش 23.9 درصدي امتياز شاخص هاي عمومي بانك كشاورزي مصداق بارز تشویش اذهان عمومی روند افزایشی بورس حفظ شد بانک ملی ایران، حامی کسب و کار و تجارت شما بازدید مسئولان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران شاخص کل بورس در شرایط رکورد شکنی آغاز ترخیص ۲ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در گمرک وزیر ارتباطات روز پنجشنبه سورپرایز می کند انگیزه عربستان برای کاهش تولید نفت عرضه سهام آرامکو در بورس است بازار هدف صادراتی متانول تضمین شده است فعالیت شرکت‌های خارجی عرضه‌کننده پوشاک در حال بازنگری دوره کمبود خوراک پتروشیمی‌ها پایان یافت خودكفايي درتوليد ملي از سه مسير با كاهش ارزبري بالا ​نيسان نقره داغ مي شود مهم‌ترین مقاصد صادراتی ایران در حوزه رنگ، رزین و چسب ​زيان 2.3 هزار ميليارد دلاري سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ۲+۲ ماند بیمه سلامت زیر بار هزینه خدمات سمعک نمی رود پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پربیینده ترین ها پربحث ترین ها تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید رونمایی از تهاتر کارت ثمین شهر/ تهاتر موجب رونق اقتصادی می شود صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد وجه تضمین اضافی قرارداد آتی پوشال معمولی زعفران از فردا کاهش می‌یابد نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ مرغ در سراشیبی قیمت هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت ارزآوری ۹۷ میلیون دلاری صادرات کیوی کاهش چهار درصدی تولیدات کشاورزی جهان در پی فرسایش خاک صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جهاد دانشگاهی هنر با هدف الگوسازی و ترویج پوشش مناسب و متناسب با فرهنگ ملی و ترغیب هنرمندان جوان به خلق پوشاک هویت‌مند، فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» را منتشر کرد.

دهمین جشنواره ملی «بومتن» در دو بخش مسابقه نقش تن‌پوش و مسابقه طراحی لباس دیبا با اهدافی همچون کمک به انتقال مفاهیم و مؤلفه‌های فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی- اسلامی از طریق پوشاک، بسترسازی برای حضور فعال هنرمندان و طراحان خلاق در عرصه صنعت مد و لباس کشور، استعدادیابی و کمک به رشد خلاقیت جوانان و ایجاد ارتباط مستقیم با صنعت و کمک به تجاری‌سازی و تولید طرح‌های منتخب جشنواره، در فصل پاییز برگزار می‌شود.

بخش رقابتی این جشنواره در دو شاخه اصلی مسابقه نقش تن‌پوش، ویژه طراحی نقوش روی تی‌شرت و شال و روسری با موضوع «منابع طبیعی و تاریخی ایران» و مسابقه طراحی لباس دیبا، ویژه «طراحی و اجرای لوک اداری بانوان شامل ست: مانتو، شلوار و مقنعه» است.

بخش غیر رقابتی این رویداد ملی را می‌توان به برگزاری نمایشگاه آثار منتخب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی هدفمند با توجه به نیاز علاقمندان به صورت حضوری و برخط اشاره کرد.

در مسابقه طراحی لباس دیبا، برای اولین بار علاوه بر بخش شرکت‌کنندگان انفرادی، بخش «تیم طراحان» به صورت مجزا اضافه شده است. همچنین در این دوره از جشنواره برای بخش‌های مختلف بیش از ۱۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی پیش‌بینی شده است.

مهلت ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه نقش تن‌پوش، ۳۱ خردادماه و ثبت‌نام اولیه و ارسال رزومه جهت شرکت در مسابقه دیبا ۱۵ اردیبهشت اعلام شده و زمان برگزاری نمایشگاه، مراسم اختتامیه و اهدا جوایز نیز پاییز ۱۴۰۳ است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از جمله عناوین جوایز، شرایط و مقررات آثار در دو بخش مسابقه نقش تن‌پوش و دیبا، و ثبت نام در جشنواره به سایت دهمین جشنواره ملی «بومتن» به نشانی jdmod.ir مراجعه کنند. همچنین طراحی پوستر جشنواره بر عهده احسان رسام بوده است.

دهمین جشنواره ملی «بومتن» توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با حمایت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تولیدکنندگان مطرح حوزه پوشاک و همچنین با مشارکت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6084460 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • فراخوان جدید جذب سه هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد