Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال از معاون سابق خود خواسته برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا برود. تاریخ انتشار: 14:12 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۳۴۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آندره‌آ استراماچونی با فسخ قراردادش با باشگاه استقلال، بامداد امروز (دوشنبه) ایران را ترک کرد و راهی کشورش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که اگر عدم بازگشت استراماچونی به ایران قطعی شود به دنبال گزینه ایرانی برای هدایت استقلال خواهند بود با این وجود به نظر می‌رسد استقلالی‌ها هنوز به بازگشت این مربی ایتالیایی به ایران امیدوار هستند و به همین خاطر امیرحسین فتحی که به شدت از سوی هواداران استقلال تحت فشار است از علی خطیر، معاون سابق خود در باشگاه استقلال خواسته به ایتالیا سفر کند تا شاید بتواند استراماچونی را راضی به بازگشت کند.

قرار است فردا (سه‌شنبه) خطیر به ایتالیا برود تا با این مربی مذاکره کند. باید دید خطیر می‌تواند استراماچونی را مجاب به بازگشت به ایران کند یا خیر، هر چند به نظر می‌رسد این اتفاق تا حد زیادی غیرممکن است.

بیشتر بخوانید:  خلیل‌زاده: قرارداد استراماچونی و دستیارانش سالی ۷۵۰ هزار یورو بوده است

انتهای پبام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره استقلال به تمرین

باشگاه استقلال برای ستاره ازبکستانی‌اش بلیت گرفته تا او امشب به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!