Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@04:17:28 GMT

زمان پخش «دورهمی» مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۸۹۷

زمان پخش «دورهمی» مشخص نیست

ایران اکونومیست-طبق پیگیری‌های انجام شده هنوز زمان مشخصی برای پخش «دورهمی» اعلام نشده است.

علی رغم اعلام برخی منابع خبری مبنی بر آغاز پخش «دورهمی» از شب یلدا اما طبق پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان از یک منبع آگاه فعلا زمان دقیقی برای پخش آن اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار زمان پخش «دورهمی» مشخص نیست فراخوان کارگزاران حج تا ۲۰ آذر ماه ادامه دارد افزايش 23.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
9 درصدي امتياز شاخص هاي عمومي بانك كشاورزي مصداق بارز تشویش اذهان عمومی روند افزایشی بورس حفظ شد بانک ملی ایران، حامی کسب و کار و تجارت شما بازدید مسئولان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران شاخص کل بورس در شرایط رکورد شکنی آغاز ترخیص ۲ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در گمرک وزیر ارتباطات روز پنجشنبه سورپرایز می کند انگیزه عربستان برای کاهش تولید نفت عرضه سهام آرامکو در بورس است بازار هدف صادراتی متانول تضمین شده است فعالیت شرکت‌های خارجی عرضه‌کننده پوشاک در حال بازنگری دوره کمبود خوراک پتروشیمی‌ها پایان یافت خودكفايي درتوليد ملي از سه مسير با كاهش ارزبري بالا ​نيسان نقره داغ مي شود مهم‌ترین مقاصد صادراتی ایران در حوزه رنگ، رزین و چسب ​زيان 2.3 هزار ميليارد دلاري سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ۲+۲ ماند بیمه سلامت زیر بار هزینه خدمات سمعک نمی رود پرطرفدارترین ها فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پربیینده ترین ها پربحث ترین ها تکمیل بودجه 99 در روزهای پایانی| وابستگی بودجه به نفت قطع می‌شود؟ قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید رونمایی از تهاتر کارت ثمین شهر/ تهاتر موجب رونق اقتصادی می شود صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست ايران رتبه دوم مصرف لوازم آرايشي در منطقه را دارد اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ بازار خودرو آرامش گرفت/ افزایش قیمتی برای خودرو نداریم بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه آغاز بکار کرد وجه تضمین اضافی قرارداد آتی پوشال معمولی زعفران از فردا کاهش می‌یابد نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر ثبت نام اعزام نیروی کار به دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ مرغ در سراشیبی قیمت هفت‌تپه به چرخه کار و تولید بازگشت ارزآوری ۹۷ میلیون دلاری صادرات کیوی کاهش چهار درصدی تولیدات کشاورزی جهان در پی فرسایش خاک صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌