Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان ظهر دوشنبه در جریان بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در کردستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی توانسته در سطح کلان و به تبع آن در استان کردستان امنیت پایداری را در سطح جامعه ایجاد کند که این امنیت بدون شک بدون مشارکت عمومی مردم به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: همین که مردم بلافاصله با رخ دادن یک اتفاق تلخ با پلیس ۱۱۰ تماس می گیرند و یا اینکه از طریق سامانه ۱۹۷ انتقادات، پیشنهادات، نظرات و قدردانی های خود را از مجموعه نیروی انتظامی در میان می گذارند نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: بدون شک امنیت حاصل در کشور مدیون مشارکت عمومی مردم است و مردم ما به این باور رسیده اند که تنها در سایه یک امنیت پایدار می توانند به یک توسعه همه جانبه فکر کنند.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: رسانه ها نیز در ارتقای این احساس امنیت در جامعه نقش موثری دارند و خبرگزاری مهر نیز در این جریان سازی به عنوان یک رسانه مقبول در میان آحاد جامعه توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی بیان کرد: دغدغه پلیس همواره خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات انتظامی و اجتماعی آنان است و خوشبختانه تا امروز توانسته با مشارکت عموم مردم در این فرایند موفق عمل کند.

کد خبر 4793123

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر نیروی انتظامی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی سنندج انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند

سردار یحیی الهی در همایش اصناف و بازاریان خرم آباد که به منظور حمایت از طرح عفاف و حجاب در سالن جوزه هنری شهرستان خرم آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و با اشاره به هدف قرار گرفتن اصل نظام و دستاورد‌های آن از سوی دشمنان، پایبندی مردم به اصول انقلاب و حفظ حجاب را مهمترین وصیت شهدا خواند و خاطرنشان کرد: تذکر لسانی و امر به معروف وظیفه همه است.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اصناف و بازریان در اجرای طرح‌های انتظامی و پشتیبانی از پلیس و نقش بی بدیل آنان در امنیت روانی جامعه گفت: اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت و آرامش جامعه در طول تاریخ بوده اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان عفاف و حجاب را خواست و مطالبه به حق مردم عنوان کرد و گفت: دشمن با جنگ روانی و هزینه‌های زیاد به دنبال کم رنگ جلوه دادن تلاش‌های فعالان عرصه عفاف و حجاب است و با ترویج و القاء فرهنگ غرب می‌کوشد ارزش‌های والای انقلاب عظیم اسلامی ما را از بین ببرند که مردم و مسئولین می‌بایست هوشیاری لازم را در این زمینه داشته باشند و تک تک زنان و مردان ما این حیله دشمن را شناخته و با آن مبارزه می‌کنند.

وی از عفاف و حجاب به عنوان مهمترین ارزش فرهنگی و اجتماعی، که جامعه اسلامی ایران با دیگر جواع بشری متمایزمی کند نام برد و عنوان کرد: ما در کنار بازار و تجارت خانه هایمان اولین چیزی که بنا می‌کردیم مساجد بودند و این نشانه تدین و تعصب دینی و باور اعتقادی بازاریان ما بود و هیئت‌های مذهبی که در بازار‌های ما شکل گرفت نتیجه دین باوری اصناف بازاریان بود.

سردار الهی در ادامه گفت: حجاب و عفاف یک انتخاب همیشگی در بین زنان و مردان غیرتمند این استان و ایران زمین بوده و این فرهنگ همیشگی و دیرینه است و ما مفتخریم در هر جای ایران و لرستان قدم می‌گذاریم و حاضر می‌شویم با سربلندی و گردنی افراشته از فرهنگ و تمدن خودمان دفاع و صحبت می‌کنیم و یکی از موضوعات و ویژگی‌های مهم این فرهنگ غنی در استان و کشورمان عفت و پاکدامنی و زندگی عفیفانه است که الحمدالله رب العالمین ما به برکت نظام جمهوری اسلامی این امر مهم را در کانون گرم خانواده هایمان شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که به حمد خدا در لرستان در حوزه عفاف و حجاب مشکل خاصی نداریم گفت: بد حجابی و کم حجابی در استان ولایتمداری، چون لرستان کمش هم زیاد است، لذا انتظار می‌رود همگان بخصوص خانواده‌ها و اصناف و بازاریان با امر و نهی از منکر موارد هرچند کوچکی که می‌بینند تذکر دهند و مار را در این امر مهم یاری نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است