Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:20:42 GMT

ترکیب رسمی شهرخودرو مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۰۰۶

ترکیب رسمی شهرخودرو مقابل سپاهان

یحیی گل محمدی ۱۱ بازیکن اصلی برای دیدار برابر سپاهان را اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهرخودرو ؛ با اعلام یحیی گل‌محمدی؛ مهدی رحمتی، فرشاد فرجی، محمدحسین مرادمند، فرشاد محمدی مهر، علی نبی زاده، محمدعلی فرامرزی، سروش رفیعی، اکبرصادقی، امین قاسمی نژاد، کارلوس آلبرتو و یونس شاکری بازیکنانی هستند که می توانند در بازی برابر سپاهان به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشهدی ها به نسبت بازی قبلی سه تغییر در ترکیب خود به وجود آوردند و فرشاد فرجی، کارلوس آلبرتو و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که در این دیدار به میدان خواهند رفت و علی نعمتی، حسین مهربان و سعید صادقی برای این دیدار از ترکیب اصلی شهرخودرو بیرون رفته‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان ترکیب شهرخودرو ترکیب سپاهان شهرخودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید