Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:20:08 GMT

شاهین بوشهر متحول شده است/ کار سختی داریم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۰۳۰

شاهین بوشهر متحول شده است/ کار سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام سراج ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فردا بازی سختی را مقابل شاهین شهرداری بوشهر داریم چرا که این تیم با مربی جدید خود متحول شده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد بهبود وضعیت بازی بازیکنان شاهین در خطوط مختلف از جمله خط دفاعی هستیم، اضافه کرد: شاهین این روزها سخت گل می‌خورد و به سختی می‌یابزد و این کار ما را مشکل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه تیم ما در همه مسابقات برای برد وارد زمین مسابقه می‌شود، تصریح کرد: با هدایت اسکوچیچ تیم متحد و همدلی داریم و در هر مسابقه برای برد وارد زمین می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه سرمربیان تیم‌های شاهین و صنعت هر دو از کشور کرواسی هستند افزود: اسکوچیچ به عنوان سرمربی صنعت شناخت بیشتری از فوتبال ایران دارد و همین امر می‌تواند زمینه ساز موفقیت وی باشد.

سراج ممنوعیت کمک مالی به تیم‌های حرفه‌ای فوتبال از سوی وزارت نفت را عاملی برای دشوار شدن کار تیمش دانست و بیان کرد: به طور متوسط ۱۸ تا ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقه فردا محمد اهل شاخه به دلیل مصدومیت و ناصری سالاری را به دلیل محرومیت نداریم.

کد خبر 4793191

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان بوشهر بهنام سراج تیم فوتبال صنعت نفت آبادان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • این خبرها را از دست ندهید
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند