Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:25:08 GMT

افتتاح نخستین دفتر خدمات قضایی جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۰۴۲

افتتاح نخستین دفتر خدمات قضایی جزیره کیش

نخستین دفتر خدمات قضایی جزیره کیش به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش مراجعات مردمی، تسهیل دسترسی و صرفه جویی در وقت و هزینه افتتاح شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، یاسین مطهری‌نژاد ظهر امروز در آئین افتتاح نخستین دفتر خدمات قضایی این جزیره اظهار کرد: رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌ها، کاهش مراجعات مردمی، دسترسی سریع و آسان‌تر مردم به دستگاه عدالت و صرفه‌جویی در وقت و هزینه تجار و بازرگانان و مردم از جمله مزایای دفاتر خدمات قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری کیش افزود: ستاد پیشگیری از جرائم تخلفات انتخاباتی کیش نیز از مدت‌ها پیش کار فعالیت خود را آغاز کرده است.

تهران| موافقت شهرداری با ایجاد دفاتر پلیس+10 و خدمات قضایی در اماکن مسکونی‌دستگاه قضایی با جرائم انتخاباتی در مازندران برخورد می‌کنداعزام به زندان تا تامین وثیقه و کفالت با دستور رئیس قوه قضاییه ممنوع شد+فیلم

وی با تاکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و پرشور، تصریح کرد: تمامی فعالیت‌های نمایندگان با دقت رصد، صلاحیت ایشان بررسی و به مراجعه مربوطه گزارش می‌شود.

معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان نیز در این آئین اظهار کرد: این بیست ‌و پنجمین دفتر خدمات قضایی استان هرمزگان است که در جزیره کیش افتتاح می‌شود.

مجتبی قهرمانی افزود: در تمامی حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها و بخش‌ها که دارای دادگاه هستند، دفتر خدمات قضایی وجود دارد و این زنجیره با افتتاح این مرکز تکمیل شد.

وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، توریستی و اقتصادی کیش باید اقدامات قضایی برای مردم و بازرگانان تسهیل شود.

معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان گفت: این دفاتر در کاهش بار پرونده‌ها نیز موثر است.

مدیر دفتر خدمات قضایی کیش هم اظهار کرد: ثبت‌نام ثنا، گواهی سوءپیشینه، شکوائیه، طرح دعاوی کیفری و حقوقی و ثبت دادخواست از مهمترین خدمات این دفتر است.

بهروز کوشا افزود: خدمات الکترونیک، هزینه تنظیم دادخواست و نیاز به عریضه‌ نویس و معطلی‌های انتظار را کاهش می‌دهد.

گفتنی است دفتر خدمات قضایی کیش در طبقه دوم ساختمان بیست استقرار یافته و آماده خدمات‌رسانی است.

انتهای پیام/7558/ح

R7558/P/S6,1433/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود