Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@23:26:09 GMT

انفجار شدید منزل مسکونی چهارطبقه در شهرری

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۰۷۱

انفجار شدید منزل مسکونی چهارطبقه در شهرری

هادی علیاری افسر عملیات آتش‌نشانی در شهرری، استان تهران اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه امشب انفجار گاز در ساختمانی چهار طبقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد و مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.  

وی در ادامه با اشاره به این‌که این انفجار در طبقه سوم ساختمان رخ داده بود، تصریح کرد: در اثر این انفجار شدید دو طبقه کاملا تخریب شده بود و به سایر طبقات آسیب جدی وارد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این افسر عملیات آتش‌نشانی یادآور شد: به دو ساختمان مجاور و پشت این ساختمان نیز به دلیل شدت انفجار آسیب‌هایی وارد شده بود.  

علیاری با بیان این‌که تمام ساختمان توسط مأموران جست‌وجو شده است، افزود: یک مادر و فرزند در این حادثه مصدوم شدند که تحویل عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی شدند.  

وی در پایان به اشاره به حضور کارشناسان در محل برای ادامه اقدامات لازم، ابراز داشت: علت دقیق حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است و احتمال نشت گاز و ایجاد جرقه را در مرحله اول داده‌اند.  

کد خبر 468897 برچسب‌ها آتش‌ نشانی گاز تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی گاز تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه

رئیس آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه با اعلام خبر ریزش و تخریب یک ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی خان گفت: آتش‌نشانان چهار نفر محبوس شده را از منزل خارج کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آتشپاد غلامرضا رضایی امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ریزش و تخریب یک ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی خان اظهار کرد: آتش‌نشانان چهار نفر محبوس شده درون منزل را خارج کردند.

وی درباره جزئیات این حادثه، افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز دوشنبه یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی خان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، خاطرنشان کرد: مشخص شد که ساختمان به یکباره دچار ریزش شده است و چهار نفر درون آن محبوس شده‌اند.

رضایی اضافه کرد: آتش‌نشانان در لحظات اولیه موفق شدند دو مرد و دو زن را نجات بدهند و به بیرون از ساختمان منتقل کنند.

وی گفت: علت و چگونگی این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 744714

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان