Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  آذربایجان غربی با اعلام  این خبر  افزود : بیشترین آمار ترانزیت خروجی کالا از طریق پایانه مرزی سرو انجام گرفته است و طبق آمار میزان ترانزیت خروجی ۸ ماهه سال جاری این پایانه مرزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیر ۲۶۷ درصدی را حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت : بعد از پایانه مرزی سرو بیشترین ترانزیت خروجی کالا به ترتیب از طریق پایانه های مرزی پلدشت و تمرچین انجام گرفته است. این مقام مسئول همچنین در مورد ترانزیت ورودی کالا از پایانه های مرزی استان گفت : در این مدت ترانزیت ورودی کالا از مبادی ورودی و خروجی استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد نزدیک به ۳۰ درصدی را حکایت می‌کند که پایانه مرزی تمرچین بیشترین آمار ترانزیت ورودی را به خود اختصاص داده است . 

شکری در پایان به تناژ ورودی و خروجی ترانزیت اشاره کرد و اظهار داشت امسال در این مولفه نیز شاهد رشد ۲۹ درصدی در تناژ ترانزیت ورودی کالاو ۱۷ درصدی در تناژ ترانزیت خروجی کالا بوده ایم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه