Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@11:17:00 GMT

واکنش شهردار تهران به نامه تخلفات «بام‌لند»

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۲۴۱

واکنش شهردار تهران به نامه تخلفات «بام‌لند»

تین نیوز

شهردار تهران نسبت به نامه محرمانه یکی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص تخلفات مجموعه بام‌لند در منطقه ۲۲ واکنش نشان داد.

پیروز حناچی در حاشیه همایش شهر هوشمند در واکنش به نامه محرمانه یکی از اعضای شورای شهر تهران (افشین حبیب‌زاده) در خصوص تخلفات مجموعه بام‌لند گفت: خودتان می‌گویید نامه محرمانه و اینگونه‌ نامه‌ها طبقه‌بندی شده است و در حال بررسی آن هستیم، البته اینکه برخی قراردادهای شهردرای مشکل حقوقی دارند صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان

شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان گفت: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه‌های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.   به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.   وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.   شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه‌های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است