Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:25:18 GMT

پایداری سرما و باران در مازندران تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۲۶۶

پایداری سرما و باران در مازندران تا پایان هفته

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران به خبرنگار ایرنا گفت: پیش‌بینی جوی نشان می دهد از امروز تا روز جمعه شرایط جوی بر روی مدار سرما و بارش پراکنده ثابت خواهد ماند.

مهدی غلام‌پور افزود: در این مدت دمای هوا نوسانات شدید نخواهد داشت و مردم استان تداوم هوای خنک برای مناطق جلگه ای و هوای سرد در مناطق کوهستانی را شاهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دمای هوا برای امروز حداکثر به 15 درجه در مرکز استان خواهد رسید، اما برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش 2 درجه‌ای دمای هوا در مناطق جلگه ای پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی مازندران همچنین برای گذر امروز به سه شنبه بارش های پراکنده پیش بینی کرد و گفت: با توجه به اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از بارش ها کاسته می شود، اما روز جمعه با ورود سامانه کم فشار بارش های پراکنده در اغلب مناطق مازندران دوباره آغاز می شود.

غلامپور بیشتر بارش ها در ایام پیش رو را برای مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران عنوان کرد و افزود: بارش ها به صورت برف و کولاک بوده و دمای هوا در این مناطق در ساعات شب به زیر صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دریای خزر برای امروز دارای موج کوتاه و آرام است ، اعلام کرد: از امشب تا عصر سه شنبه دریای خزر مواج شده و برای فعالیت های دریایی مساعد نخواهد بود.

در حال حاضر گلوگاه با 15 درجه گرم ترین و بلده نور با سه درجه سردترین ایستگاه های هواشناسی مازندران هستند.

برچسب‌ها هواشناسی برف و باران مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی برف و باران مازندران هواشناسی برف و باران مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟