Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صحبت‌هایی که رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال داد به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با استعفای آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال و ترک ایران از سوی او، شوک بزرگی به این باشگاه و هواداران استقلال وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش قراردادش را با باشگاه استقلال یک طرفه فسخ و صبح امروز (دوشنبه) تهران را ترک کرد.

در پی این موضوع بسیاری از هواداران استقلال در تجمعی اعتراضی مقابل باشگاه استقلال، خشم خود را از این اتفاق نشان دادند. هیئت مدیره باشگاه استقلال قرار است امروز جلسه‌ای اضطراری تشکیل دهد تا درباره کادرفنی تصمیم‌گیری کند.

طبق کدهایی که اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلویزیونی خود ارائه کرد، به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی سرمربی بعدی استقلال خواهد شد. خلیل‌زاده در صحبت‌های خود اعلام کرد که باشگاه استقلال برای بازگرداندن استراماچونی تلاش خواهد کرد، اما در صورتی که حاضر به بازگشت نشود آنها سراغ گزینه داخلی خواهند رفت. رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد: «کسی به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود که همه او را دوست دارند و مربی بزرگی می‌شود.»

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی بعدی استقلال انتخاب خواهد شد و پس از دیدار با پیکان مدیریت باشگاه استقلال تصمیم قطعی خود را می‌گیرد. شنیده شده برخی مسولان باشگاه استقلال صحبت‌هایی با مجیدی انجام داده و مذاکرات ابتدایی با این مربی جوان صورت گرفته است.

فرهاد مجیدی پیش از این هم تجربه مربیگری در استقلال را داشته و پس از برکناری شفر، اواخر فصل گذشته هدایت آبی‌پوشان را به صورت موقت در اختیار گرفت و تا پایان فصل سرمربی استقلال بود.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مذاکرات به خوبی پیش رود، می‌توان گفت که فرهاد مجیدی روز جمعه در بازی با شاهین شهرداری بوشهر روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

وزارت ورزش اعلام کرد؛ پیگیر بازگشت و ادامه فعالیت استراماچونی در استقلال هستیمتکلیف کادرفنی استقلال پس از جلسه اضطراری هیئت مدیره مشخص می‌شود/ سرمربی داخلی به جای استراماچونیخلیل‌زاده: استراماچونی باید به ایران برگردد/ سرمربی بعدی استقلال را همه دوست دارند!

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استقلال آندره‌آ استراماچونی فرهاد مجیدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی فرهاد مجیدی استقلال آندره آ استراماچونی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد