Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@22:46:35 GMT

تدارک ژاپن برای روحانی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۳۰۹

تدارک ژاپن برای روحانی

«آبه شینزو» نخست‌وزیر ژاپن بعد از چند روز گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در خصوص سفر آتی رئیس‌جمهور ایران به توکیو، امروز دوشنبه درباره این موضوع صحبت کرده و از تدارک ژاپن برای این سفر خبر داده است.

بنا بر گزارش «رویترز»، آبه شینزو نخست‌وزیر ژاپن امروز دوشنبه اعلام کرد، این کشور در حال رایزنی در خصوص سفر حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران به توکیو طی اواخر ماه جاری میلادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر ژاپن همچنین افزود، او و دولت ژاپن خواهان آن هستند که هر تلاش ممکنی را برای گسترش صلح در منطقه غرب آسیا انجام دهند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن روحانی شینزو آبه ایران و ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشت

نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیل گفت که به دنبال تماس تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا، کابینه جنگی اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیلی اعلام کرد که کابینه جنگی اسرائیل امروز عصر درمورد چگونگی واکنش به حمله ایران تشکیل جلسه خواهد داد.

به گفته این دو مقام اسرائیلی، پاسخ احتمالی که برخی از اعضای کابینه پیشنهاد کرده بودند، پس از گفتگوی تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا کنار گذاشته شده است.

بایدن: حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!واکنش بایدن به پاسخ انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل

 

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از عملیات انتقامجویانه ایران با بی‌سابقه خواندن پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این حملات تأسیسات نظامی اسرائیل را هدف قرار داده است.

وی گفت: با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تلفنی صحبت کردم تا بر پایبندی شدید ایالات متحده به امنیت اسرائیل تأکید کنم.

بایدن ادعا کرد: به نتانیاهو اعلام کردم که اسرائیل توانایی زیادی را برای دفاع از خود نشان داد که پیامی به دشمنانش است مبنی بر اینکه دشمنانش قادر نیستند امنیت اسرائیل را تهدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • فیلم حرکت ویژه محافظان و تیم اسکورت نخست وزیر ژاپن | درخواست با احترام از رانندگان!
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشت
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند