Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هر گروهی که در لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیریم برای ما فرقی نمی‌کند و تیم‌های دیگر باید از ما حساب ببرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از این باشگاه همراه با امیرعلی حسینی شب گذشته راهی مالزی شدند تا در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر آسیا حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم فردا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

افشین پیروانی در خصوص سفرش به مالزی برای حضور در این مراسم اظهار داشت:

خوشبختانه همه کارها برای سفر به مالزی به خوبی انجام شد و در غیاب ما هماهنگی‌های کارهای پرسپولیس برای بازی با گل گهر سیرجان انجام شده است. در مراسم قرعه‌کشی که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد شرکت خواهیم کرد و همچنین به کارگروه‌هایی که برای دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود می‌رویم.

وی درباره درخواست‌هایی که برخی هواداران از او داشتند، تصریح کرد:

برخی هواداران از ما می‌خواهند که قرعه خوبی برداریم ولی ما فقط در این برنامه میهمان هستیم و قرعه‌ای برنمی‌داریم. قرعه‌کشی توسط میهمانانی که از قبل هماهنگ شده است برداشته خواهد شد و ما برای حضور در قرعه‌کشی و همچنین شرکت در کلاس‌های قوانین و مقررات دوره جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به این مراسم خواهیم رفت.

وی در خصوص همگروهی احتمالی با تیم‌های عربی تصریح کرد:

معمولا سیدبندی به گونه‌ای بوده که پرسپولیس با تیم‌های قطری، اماراتی، عربستانی و یا  ازبکستانی همگروه شده است و تا جایی که می‌دانم امسال هم از این قاعده مستثنی نیستیم. به هر حال برای موفقیت در این مسابقات امیدوارم که قرعه خوبی نصیب شود و بتوانیم نتایج خوبی در این مسابقات بگیریم.

پیروانی افزود:

امیدوارم قرعه خوب باشد اما ما در هر گروهی که باشیم هم پرسپولیس هستیم و قطعا تیم‌های دیگر باید از ما حساب ببرند.احتمالا سیدبندی به گونه‌ای بوده که ما با یک تیم اماراتی، قطری و یک تیم عربستانی همگروه خواهیم شد ولی مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. ما از بزرگترین تیم‌های آسیا هستیم و با حمایت هواداران‌مان به دنبال کسب موفقیت و تکرار نتایج خوب در این مسابقات خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی پرسپولیس قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد

به گزارش همشهری آنلاین درباره برتری سرخ‌پوشان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ملوان، اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار آنقدر که انتظار داشتیم هجومی بازی نکرد البته ملوان هم تیم خوبی بود، اما شاگردان اوسمار در این بازی با هوشیاری کامل توانستند از خلاء‌های ملوان استفاده کنند و به گل برسند.

وی ادامه داد: سرخپوشان نسبت به دیدار قبلی روان بازی نکردند و سوار بر بازی نبودند. یکسری مشکلات در خط دفاعی و هافبک پرسپولیس وجود داشت و عدم هماهنگی بین آنان موجب شد که ملوان نسبت به پرسپولیس سوار بر بازی باشد. رفیعی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است و امیدوارم در آینده به او بیشتر فرصت دهند تا خودش را به همه نشان دهد. شاید اینکه کمی خط دفاعی پرسپولیس متزلزل نشان داد بخاطر نبود بیرانوند بود، چرا که او خط دفاعی را به خوبی رهبری می‌کند.

*در فصول گذشته هم پرسپولیس بازی‌های آخر فصل را با قدرت بیشتری ادامه می‌داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادامه مسیر سرخپوشان در لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس دارای کادرفنی خوبی است؛ کادری که پس از خروج گل‌محمدی تیم را به خوبی مدیریت کرد و اجازه نداد تیم فروبریزد و با یک امتیاز در تعقیب استقلالی‌ها هستند. هرچند در این مسابقه خوب نبودیم، اما در مسابقات گذشته کاملاً سوار بر بازی بودیم. به هر حال چند بازیکن تأثیرگذارمان نبودند که امیدوارم در بازی‌های بعدی به تیم ملحق شوند تا کورس قهرمانی را از دست ندهیم.

درخشان در این باره ادامه داد: پرسپولیس ۷ بازی مهم پیش رو دارد که با یک لغزش کوچک از سوی آبی‌پوشان به راحتی می‌توانند صدر جدول را پس بگیرند. اگر دقت کنید در فصول گذشته هم پرسپولیس بازی‌های آخر فصل را با قدرت بیشتری ادامه می‌داد و با فرصت طلبی منتظر یک لغزش از تیم بالاتر بودند و با استفاده از آن قهرمانی را به دست می‌آوردند. من به این تیم امیدوارم و بنظرم با ادامه این شرایط می‌توانند صدر جدول را به دست بیاورند.

*نباید به نتایج گذشته صنعت‌نفت نگاه کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص دیدار هفته آینده سرخ‌پوشان مقابل صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: بازی مقابل نفتی‌ها در آبادان می‌تواند کار سختی باشد. نباید به نتایج گذشته حریفان نگاه کرد، زیرا این نگاه باعث می‌شود آن‌ها را دست کم بگیریم. نفت آبادان نیاز مبرم به پیروزی دارد تا از قعر جدول فاصله گرفته و خود را از خطر سقوط نجات دهد که از این رو برای سرخپوشان می‌تواند خطرناک باشد. شاگردان اوسمار با آنالیز نفتی‌ها و با ارائه یک بازی هوشمندانه و کسب یک برد اقتصادی می‌توانند این مرحله را هم با موفقیت بگذرانند. امیدوارم با حمایت هواداران اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

کد خبر 844495 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه و ساعت رقابت ملی‌پوشان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی