Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام اباذر عمرانی‌فر رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س)گفت:سامانه خرید کارت و ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی آینده روز شنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۲ فعال می‌شود.

حجت الاسلام عمرانی فر افزود: امکان ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی در رشته‎های همسو برای مقطع سطح ۳ وجود دارد که فارغ التحصیلان ۷۱ رشته تحصیلی دانشگاه‌ها مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: مقطع تحصیلی سطح ۲ ویژه داوطلبان جدید الورود است که دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر برای پذیرش در این آزمون الزامی است و تمام افرادی که دارای مدرک دیپلم یا بالاتر در یکی از رشته‌های دایر در آموزش و پروش یا مراکز آموزش عالی باشند، امکان شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

حجت‌الاسلام‌ عمرانی‌فر یادآور شد: طلابی که دارای سابقه حوزوی هستند، ولی تعداد واحد های گذرانده آنها کمتر از ۷۵ واحد می‎باشد باید در آزمون ورودی سطح ۲ ثبت نام نمایند. واحدهای گذرانده شده این افراد، بعد از پذیرش نهایی معادل سازی خواهد شد.

او تصریح کرد: برنامه بازپذیری سطح ۲ (کارشناسی ناپیوسته) ویژه طلابی است که دارای مدرک سطح یک حوزه بوده یا ۷۵ واحد درسی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام یا حوزه های علمیه گذرانده باشند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه داوطلبانی که فاقد مدرک دیپلم باشند نمی‎توانند در آزمون این مرکز ثبت نام کنند، گفت: طلابی که به دلایل مختلف منع تحصیل شده‌اند، تنها در صورتی می‌توانند در آزمون این دوره شرکت کنند که بیش از یک سال از زمان منع تحصیل آنها گذشته باشد. بنایراین داوطلبانی که تاریخ منع تحصیل آنان اول آذر ۱۳۹۷ به بعد باشد، نمی‌توانند در آزمون این دوره شرکت کنند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد: داوطلبانی که بیش از یک بار پذیرفته شده‌اند و به هر دلیلی منع تحصیل شده باشند، نیز امکان شرکت در هیچ یک از آزمون‌ها را ندارند (به عبارت دیگر، امکان پذیرش هر داوطلب در جامعه الزهرا علیهاالسلام تنها برای دو بار امکان پذیر است).

حجت الاسلام عمرانی فر با بیان اینکه تحصیل هم‌زمان در جامعه الزهرا علیهاالسلام و سایر مراکز آموزشی ممنوع است،بیان کرد: مصاحبه‌های علمی و عمومی فقط در جامعه الزهرا علیهاالسلام و در شهر قم برگزار می‌شوند؛ محل برگزاری آزمون هم روز ثبت نام در دفترچه راهنما اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام عمرانی فر در پایان یادآورشد: متقاضیان شرکت در آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای پرسش و یا ارسال درخواست درباره جزئیات ثبت نام می توانند به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با توجه به درخواست دانش‌آموزان و اولیاء آنان، مهلت ثبت نام در مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی که قبلاً تا ۲۸ فروردین معین شده بود، سه روز دیگر تمدید شد و تا روز ۳۱ فروردین دانش‌آموزان مهلت دارند ثبت نام خود را انجام دهند.
همچنین روز‌های ۲۹ تا ۳۱ فروردین، امکان ویرایش ثبت نام برای کسانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند وجود خواهد داشت.
پس از پایان مهلت ثبت نام دانش آموزانی که ثبت نام خود را قطعی نکرده و وجه را پرداخت ننموده‌اند، از سامانه ثبت نام حذف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • فرصت ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی تمدید شد
  • ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد
  • شرایط دکترای بدون آزمون دانشگاه شریف