Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:29:12 GMT

تغییر مدیران پیکان در آستانه بازی با استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۳۸۰

تغییر مدیران پیکان در آستانه بازی با استقلال

در آستانه دیدار استقلال و پیکان، هیات مدیره پیکان دچار تغییر شد و دو عضو سابق پرسپولیس به آن اضافه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رحیمی و حمیدرضا گرشاسبی دو مدیرعامل سابق پرسپولیس با اعلام مدیران باشگاه پیکان به جمع اعضای هیات مدیره این باشگاه اضافه شدند.


گرشاسبی دو فصل قبل به عنوان عضو هیات مدیره و بعد از آن مدیرعامل پرسپولیس فعالیت داشت که با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و همچنین حضور در فینال آسیا شده بود که بعد از آن به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان از پرسپولیس کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا رحیمی نیز سابقه حضور در سپاهان و پرسپولیس را به عنوان مدیرعامل در کارنامه دارد و ریاست فدراسیون هندبال نیز از دیگر سابقه‌های او محسوب می‌شود.


اکنون با حکم مقیمی مدیرعامل ایران خودرو، علیرضا رحیمی جانشین فرهاد طلوع‌کیان، حمیدرضا گرشاسبی جانشین اصغر آبخضر و مصطفی کیایی جانشین زهره سادات ناظری شدند.

استقلال تهران پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که با محرم نویدکیا روزهای خوبی را سپری کرده، به دنبال حفظ شرایط موجود و ادامه روند موفقیت آمیز خود در سال 1403 است. نارنجی‌پوشان در اولین بازی رسمی خود در سال جدید باید مقابل استقلال تهران صف‌آرایی کنند و به همین خاطر نویدکیا قصد دارد به بهترین شکل شاگردانش را آماده این مسابقه کند.

از این رو در تعطیلی لیگ برتر نویدکیا تمرینات فشرده و بازی های دوستانه ای را برای شاگردانش تدارک دیده است. مس رفسنجان چند روز قبل در یک بازی دوستانه با بهمن تهران بازی کرد و حالا قرار است روز 12 فروردین مقابل پرسپولیس صف آرایی کند.

بازی تدارکاتی با پرسپولیس اتفاق ویژه ای است که قبل از رویارویی رسمی با استقلال در لیگ برتر مسی‌ها تجربه خواهند کرد. نارنجی‌پوشان قصد دارند با آمادگی کامل مقابل استقلال قرار بگیرند و دیدارسخت با پرسپولیس هم در قالب بازی دوستانه به همین منظور در تقویم آنها گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای نکونام در آستانه شروع دوباره لیگ برتر
  • حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!
  • آشتی‌کنان جواد نکونام با یک استقلالی
  • آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • دردسر‌های تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس؛ هیچکس این دو تیم را نمی‌خواهد!
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان