Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، اوضاع می‌تواند برای یکی از محبوب‌ترین تیم‌های انگلستان، از این هم بدتر شود. عدم راهیابی آرسنال به رقابت‌های اروپایی فصل آینده، ضرری 40 میلیون پوندی (47.5 میلیون یورویی) برای این باشگاه به همراه خواهد داشت. به نقل از تایمز، توپچی‌ها پس از ناتوانی در کسب پیروزی طی 9 بازی اخیر، امشب با سرمربی موقت خود فردی لیونبرگ، مقابل وست هم به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار گزارش‌هایی جدید نشان از ضرر مالی هنگفت توپچی‌ها در صورت عدم راهیابی به مسابقات اروپایی دارد. این تیم که در گذشته پای ثابت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود، در سالیان اخیر به لیگ اروپا نزول کرده است و اکنون در رده یازدهم لیگ برتر بیشتر به منطقه سقوط نزدیک است تا رتبه پنجم. بدترین روند نتیجه گیری آرسنال از مارس 1977 باعث شده است تا طرفداران این تیم نسبت به سیاست‌های مدیران باشگاه معترض باشند. گفتنی است که عدم راهیابی به مسابقات اروپایی باعث کاهش تقاضا برای بلیت بازی‌ها، کم شدن ارزش حق پخش تلویزیونی و همچنین درآمدهای تبلیغاتی باشگاه می‌شود.

- رایان گیگز می‌گوید منچستریونایتد برای صعود یک پله‌ای در روند پیشرفت خود در این فصل، به بازگشت پل پوگبا در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز دارد. به نقل از میرر، پوگبا از انتهای ماه سپتامبر به دلیل مصدومیتی از ناحیه مچ پا قادر به همراهی تیمش نبوده است ولی انتظار می‌رود قبل از پایان سال میلادی جاری، به ترکیب تیمش برگردد. شکست دادن تاتنهام و منچستریونایتد باعث شد تا منچستریونایتد به پنج امتیازی رده چهارم برسد و در واقع به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برگردد. با این وجود گیگز معتقد است این تیم برای برنده شدن مقابل تیم‌های تدافعی، به پوگبا نیاز دارد. این نتایج تاثیر زیادی دارد. باعث می‌شود برای تکرار این عملکردها اعتماد به نفس کسب کنید. در تمامی بازی‌های بزرگ نیاز به تمرکز دارید و این چیزی است که چه در فاز تهاجمی و چه وقتی تیم صاحب توپ می‌شد، شاهد آن بودیم چون تلاش می‌کردند پاس خوبی بفرستند تا بعدا فرارهای تند و تیزی داشته باشند و برای سیتی دردسرساز شوند. همه ما از کارنامه منچستریونایتد مقابل تیم‌های بزرگ که فضای لازم برای ضد حمله زدن به آن‌ها را می‌دهند، مطلع هستیم. گام بعدی، از هم باز کردن لایه‌های دفاعی حریفان است. اینجا جایی است که به بازگشت پوگبا نیاز داریم؛ او کسی است که می‌تواند درهای بسته را باز کند. برگشتن، خوب بازی کردن و ثبات داشتن او، قدم بعدی است.  
وی افزود: رکورد را دیدیم؛ فکر می‌کنم مقابل هیچ یک از تیم‌های بالاتر از یونایتد شکست نخوردیم. این تیم‌های پایین‌تر هستند که در اولدترافورد کار را سخت می‌کنند؛ جایی که باید صبور بود و این گام بعدی است. اما عملکرد آن‌ها مقابل سیتی فوق العاده بود؛ بهترین عملکردی که بعد از مدت‌ها از یونایتد دیدم.  

- باشگاه رم به زودی با مدیریتی جدید، به فعالیتش ادامه خواهد داد. جیمز پالوتا به نظر به پایان خود در آاس رم رسیده است. تاجر نه چندان محبوب آمریکایی، منتظر چراغ سبز برای ساخت ورزشگاه است تا سپس اقدام به فروش کند. به گزارش ایل تمپو، روزنامه چاپ شهر رم، و به نقل از گل ایتالیا، کریسمس شاید برای جالوروسی ها کمی متفاوت‌تر دنبال شود. جیمز پالوتا آمادگی خود را برای فروش آاس رم اعلام کرده و دن فریدکین، دیگر تاجر آمریکایی که دارایی شخصی‌اش به 4.1 میلیارد دلار می رسد، قدم پیش گذاشته تا یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های ایتالیا را بخرد.  فریدکین قصد دارد پس از اتمام مذاکرات، سریعا در راس امور قرار گیرد. مبلغ این معامله، چیزی در حدود 1 میلیارد دلار خواهد بود. این باور در ایتالیا وجود دارد که جیمز پالوتا پس از هشت سال، دیگر به عنوان مدیر باشگاه رم فعالیت نخواهد کرد. گفته می شود او و همکاران تجاری‌اش، بیشتر به فرصت هایی که سود مالی بیشتری داشته باشد، می نگرند. اخبار جدیدتر طی هفته‌های آتی منتشر خواهد شد زیرا این خبر، هم برای آاس رم و هم برای فوتبال ایتالیا، خبری بزرگ خواهد بود.

- اصرار اینتر به جذب آرتورو ویدال شاید نتیجه بدهد. به گزارش موندو دپورتیوو، کاروان بارسلونا عصر امروز برای انجام آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، راهی میلان خواهند شد. در دیدار فرداشب مقابل اینتر، تیم والورده هیچ نیازی به کسب امتیاز ندارد و صعودش به عنوان صدرنشین قطعی است. از همین رو احتمالا شاهد تغییرات گسترده در ترکیب اصلی تیم خواهیم بود. از آن سو اینتر برای صعود باید نتیجه‌ای مثل دورتموند یا بهتر بگیرد. دورتموند میزبان اسلاویا پراگ است. اما انتظار می‌رود در بیرون از زمین و در عرصه نقل و انتقالات، روز شلوغی در انتظار مدیران دو باشگاه باشد. پیشتر از علاقه جدی اینتر به جذب آرتورو ویدال گفته شد. کونته روی همکاری دوباره با شاگرد شیلیایی‌اش اصرار دارد. آرتوروی 32 ساله از وضعیتش در بارسا راضی نیست و اخیرا هم صراحتا از احتمال ترک بارسا گفت. ویدال تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد. بارسا بسته به پیشنهادی که اینتر می‌دهد، گزینه فروش ویدال را بررسی خواهد کرد. نراتزوری شانس خوبی برای قهرمانی در سری آ دارد و کونته دوست ندارد این فرصت را به خاطر کمبود هافبک باکیفیت از دست بدهد. از همین رو از هر فرصتی برای تحت فشار گذاشتن مدیران اینتر برای خرید بازیکنان مدنظرش در نقل و انتقالات زمستانی استفاده می‌کند. از سوی دیگر از علاقه بارسلونا به جذب لائوتارو مارتینز گفته شد. هیچ بعید نیست بارسا از ویدال به عنوان گزینه‌ای برای ارزان‌تر شدن خرید مارتینز استفاده کند. این مهاجم 22 ساله آرژانتینی، ظاهرا بند آزادسازی 111 میلیون یورویی در قراردادش دارد.

- نشریه بلژیکی Les Sports مدعی شد ژوزه مورینیو سرمربی جدید باشگاه تاتنهام با مروان فلینی، ستاره کهنه‌کار فوتبال این کشور تماس گرفته و از او خواسته با انتقال به تاتنهام در ماه ژانویه پیش رو موافقت کند. با توجه به اینکه تاتنهام معتقد است به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش رو، کریستین اریکسن، بازی‌ساز دانمارکی خود را از دست خواهد داد از همین حالا به فکر جانشینی برای او است. اریکسن با فرا رسیدن ماه ژانویه به شش ماه آخر قرارداد خود با تاتنهام وارد می‌شود و این باشگاه می‌داند که اگر بخواهد مانع از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد شود باید او را با قراردادی مناسب واگذار کند. رسانه بلژیکی Les Sports مدعی است ژوزه مورینیو تصمیم خود را برای گزینه جانشین اریکسون گرفته و حتی شخصا با مروان فلاینی تماس گرفته و از او خواسته ماه ژانویه به تاتنهام ملحق شود.
فلینی در حال حاضر با پیراهن باشگاه چینی شاندونگ لوننگ تایشان در سوپرلیگ این کشور بازی می‌کند اما او در زمان حضور مورینیو در منچستریونایتد سابقه بازی زیر نظر او را دارد و آقای خاص از شناخت کاملی نسبت به این فوتبالیست بلژیکی برخوردار است. البته بعید به نظر می‌رسد هواداران تاتنهام از اینکه شاهد جایگزینی ستاره‌ای مثل اریکسن با فوتبالیستی مثل فلینی که این روزها در چین بازی می‌کند شوند، رضایت داشته باشند. فلینی بعد از اخراج مورینیو از یونایتد جایگاه خود را در این تیم از دست داد و اوله گنار سولسشر بعد از مدت کوتاهی او را از تیمش کنار گذاشت تا او راهی چین شود.

- برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند خامس رودریگز، ستاره رئال مادرید با انتقالش به اتلتیکو مادرید مخالفت کرده و مایل است بعد از ترک رئال به لیگ برتر پیوسته و بازیکن منچستریونایتد شود. در حالی که انتظار می‌رود به دلیل مشکلات مالی باشگاه رئال مادرید بر اساس الزامات فایننشل فیرپلی، غول بزرگ اسپانیایی در ماه ژانویه مجبور شود چند نفر از بازیکنان خود را به فروش برساند یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های رئال برای فروش در ماه ژانویه خامس رودریگز اعلام شده است. در انگلیس گفته می‌شود خامس اخیرا پیشنهاد باشگاه اتلتیکو مادرید برای خرید او را رد کرده و این رسانه‌ها از برخی منابع خود نقل کرده‌اند که خامس مایل است بعد از ترک رئال به لیگ برتر انگلیس پیوسته و به این منظور مایل است در منچستریونایتد بازی کند. بر اساس این گزارش‌ها خورخه مندس، مدیر برنامه‌های خامس مایل است او به لیگ برتر ملحق شود ولی تیم ولوز را برایش انتخاب کرده ولی خامس این انتقال را هم نپذیرفته و اصرار دارد در صورت پیوستن به لیگ برتر حتما در یونایتد بازی کند.
چندی پیش رئیس باشگاه اتلتیکو، انریکه سرزو فاش کرد که این باشگاه از تابستان گذشته به جذب خامس علاقه داشته ولی این خود خامس بوده که پیشنهاد انتقال به دیگر تیم شهر مادرید را رد کرده است. روزنامه اسپانیایی مارکا هم با اشاره به احتمال بالای جدایی خامس از رئال در ماه ژانویه اشاره می‌کند که رئال در طول تابستان گذشته 350 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده ولی تنها توانسته از محل فروش بازیکن 150 میلیون یورو به دست آورد و در نتیجه با کسری 200 میلیون یورویی روبرو است. رئال با توجه به قوانین فایننشل فیر پلی حالا با مشکل روبرو است و به همین علت است مجبور است در ماه ژانویه بازیکن بفروشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خامس منچستریونایتد اینتر آرتورو ویدال مورینیو فلینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!