Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود معزی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای پیشگیری از شیوع آنفولانزا و بیماری‌های حاد تنفسی در مدارس دانش آموزان مبتلا به آنفولانزا باید از سوی مدیران مدارس شناسایی شده و به مراکز درمانی معرفی شوند.

او افزود: برای جلوگیری از انتشار بیماری آنفولانزا نشست‌هایی با هماهنگی مراکز بهداشتی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معزی بیان داشت: استفاده از بخاری‌های استاندارد در کلاس‌های درس برای تامین حرارت مطلوب راهکاری در راستای کاهش شیوع آنفولانزا در مدارس است.

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: کلاس‌هایی که دارای شیشه‌های شکسته هستند باید نسبت به تعویض آن‌ها در راستای حفظ دمای مطلوب در کلاس اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: برای پیشگری از شیوع شیوع آنفلوآنزا به والدین توصیه می‌شود اگر فرزندنشان به این بیماری مبتلا شده است از رفتن او به مدرسه جلوگیری کنند و برای درمان به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی مراجعه کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش درمان آنفلونزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند

سلیمان زاده از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مدارس پسرانه هوراند با مشارکت اداره آموزش و پرورش  خبر داد و گفت:این نمایشگاه  برای ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی با هدف آگاه سازی دانش آموزان از مضرات و آسیب‌های سوء مصرف مواد در حال برگزاری است که با استقبال دانش آموزان دبیرستانی مواجه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از مدرسه شهید مطهری آغاز شده و در سایر مدارس پسرانه دبیرستانی نیز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها