Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق سالگرد پیروزی نیروهای مسلح این کشور در برابر گروه تروریستی داعش را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا، «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر دولت پیش‌برد امور عراق امروز دوشنبه در سالگرد پیروزی نیروهای عراقی در برابر گروه تروریستی داعش، بیانیه‌ای منتشر کرد.
عبدالمهدی با اشاره به سالگرد پیروزی در برابر داعش و «آزادسازی موصل و همه خاک عراق» از حضور این گروه تروریستی، گفت که این پیروزی‌ها را «صادقانه به همه ملت عراق تبریک و تهنیت» می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر نخست وزیری عراق با انتشار این بیانیه، به نقل از عبدالمهدی گزارش داد که «از همه می‌خواهیم قهرمانی و جانشفانی رزمندگان شجاع و غیور در همه تشکیلات نیروهای مسلح را به یاد آورند؛ از ارتش و پلیس گرفته تا الحشد الشعبی و پیشمرگه».
وی تصریح کرد که نیروهای عراقی، «دشمن را به عقب راندند، سرزمین [عراق] را آزاد کردند و با فتوای جهاد کفایی که مرجعیت عالی دینی اعلام کرد، با جوانان و سالخوردگا ملت ما، دست اتحاد دادند».
عبدالمهدی با اشاره به اینکه مردم عراق، پیروزی بزرگی برای میهن و انسانیت کسب کردند، این پیروزی را به شهدا و مجروحانی تبریک گفت که این پیروزی را رقم زدند.
این مسئول عراق همچنین تأکید کرد که این پیروزی را به نیروهای مسلح و سرویس‌های امنیتی تبریک می‌گوید که همچنان با عناصر باقی مانده داعش مبارزه و از کشور و ملت و برادرن تظاهرات کننده خود دفاع می‌کنند.
وی در پایان از نیروهای امنیتی کمال تشکر و احترام و قدردانی را داشت و به همین مناسبت، مانند سال گذشته، سه‌شنبه (فردا) را روز تعطیل اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی پیروزی عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های مقاومت در فلسطین پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کمیته‌های مقاومت در فلسطین امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای پاسخ ایران به تجاور رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک گفته و آن را دفاع از خود و حق مسلم جمهوری اسلامی ایران بر اساس همه قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است که پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق بر این نکته تاکید می‌کند که ما در واقعیت جدیدی زندگی می‌کنیم  و لحظات باشکوه تاریخی که با طوفان‌الاقصی تثبیت شد، نشان می‌دهد که مجموعه نازی‌ صهیونیستی با چکش غزه و محور مقاومت که در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، میخ نهایی را به تابوت خود می‌کوبد.

کمیته های مقاومت فلسطین ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان را به وحدت و بسیج همه امکانات و تلاش‌ها برای دفاع از شرافت امت اسلامی و ضربه زدن به این رژیم جنایتکار وحشی که با سلاح و مشارکت آمریکا و غرب مرتکب همه ظلم‌ها، جنایات، کشتارها و نسل کشی می شود، فراخواند.
 

دیگر خبرها

  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید
  • گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • عملیات «وعده صادق» پاسخ بازدارنده بود
  • واکنش عبدالمهدی به حمله ایران؛ طوفان بزرگ‌تر در راه است
  • عبدالمهدی: طوفان بزرگ‌تر در راه است
  • کمیته‌های مقاومت در فلسطین پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی را تبریک گفت