Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی- به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اردبیل، نشست «زیست محیطی» با هدف بررسی مشکلات و مطالبات حوزه زیستی، در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اردبیل، نشست «زیست محیطی» با هدف بررسی مشکلات و مطالبات حوزه زیستی، امروز، 18 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور مسئول نهاد رهبری و مدیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان و مسئولان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد، بهروز دادخواه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: دانشجویان باید ادامه‌دهنده راه شهیدان باشند و روز ۱۶ آذر، نماد مقاومت در برابر بیگانگان و روز گرامیداشت فرهنگ غنی شهادت است.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید به فکر مردم و جامعه باشند و برای حل مشکلات آنان تلاش کنند، افزود: دانشگاه نقش تأثیرگذاری بر افراد دارد و باید علم دانشگاهی را وارد جامعه کنیم.

دادخواه با اشاره به اینکه در‌های دانشگاه باید به روی جامعه باز باشد و به سمت و سوی رفع نیاز‌های آنان حرکت کند، تصریح کرد: بیش از ۳۰ درصد برنامه‌های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مرتبط با جامعه می‌باشد و جهادانشگاهی همکاری خوبی را با دانشگاه در اجرای چنین برنامه‌های ارزشمندی داشته است.

در ادامه این نشست حمیده شهبازی، مسئول حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه محیط زیست پدیده‌ای است که انسان و موجودات زنده را احاطه کرده و نسل امروز و آینده در آن رشد می‌کنند، اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست وظیفه عمومی و اصل غیر قابل تردیدی است که به موازات رشد صنایع و تکنولوژی و بروز آلودگی و تخریب‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. ما باید طوری از محیط زیست استفاده و حفاظت کنیم که کیفیت زندگی نسل حاضر و آتی حفظ شود.

شهبازی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در سالجاری دو نشست دیگر نیز در حوزه محیط زیست برگزار خواهد کرد، افزود: امیدواریم دانشگاهیان و مسئولین در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های علمی و فرهنگی مساعدت لازم را با جهاددانشگاهی استان داشته باشند.

نگار عین‌اله‌زاده، دبیر کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با اشاره به اینکه این نشست با هدف مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان مرتبط در حوزه محیط زیست برگزار می‌شود، تصریح کرد: آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در بین مردم در رابطه با حفظ محیط زیست از اهداف اصلی کانون محیط زیست دانشگاه بوده و در این رابطه برنامه‌های مختلفی اجرا است.

وی ادامه داد: امیدواریم در این نشست با ارائه نظرات و پیشنهادات نتیجه مثبتی حاصل شود و اقدام عملی از سوی مسئولان امر را به دنبال داشته باشد.

در این نشست مشکلات فاضلاب شهرک صنعتی، خشک شدن آب رودخانه بالیغلو چای، پساب آب‌های گرم معدنی، مشکلات دفع زباله در شهر اردبیل، مشکلات فاضلاب شهری سرعین، مدیریت پسماند، حفاظت از دریاچه نئور، فاضلاب خام مشکین‌شهر، مشکلات آب دریاچه شورابیل و آلودگی هوا در اردبیل از سوی دانشجویان مطرح و مسئولان حاضر به آن‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن جهاددانشگاهی نشست زیست محیطی دانشجویان مقاومت دانشگاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان