Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم برنامه‌ها و نمایشگاه‌هایی که به مناسبت هفته پژوهش امسال برنامه‌ریزی شده است را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دوشنبه ۱۸ آذرماه، نشست خبری مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع تشریح برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری، در وزارت علوم برگزار شد و برومند در این نشست اعلام کرد: شعار هفته پژوهش و فناوری امسال «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید» است و برنامه‌های گرامیداشت این هفته،  در شهرستان‌ها از ۱۶ آذر آغاز شده است، اما در تهران از هفته آینده آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم طی اعلام برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد: روز شنبه ۲۳ آذرماه نخستین روز این هفته با عنوان «پژوهش و فناوری: مدرسه، دانشگاه و جامعه» نام‌گذاری شده است. در این روز مراسم زنگ پژوهش در دبیرستان فرهنگ منطقه ۲ و تقدیر از ۲۸ دانش‌آموز یا گروه دانش‌آموزی برگزیده با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش انجام خواهد شد، همچنین در مراسم «در‌های باز» به منظور ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان، امکان هماهنگی مدارس با دانشگاه‌ها برای بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وجود دارد.

برومند ادامه داد: یک‌شنبه ۲۴ آذرماه، دومین روز هفته پژوهش وفناوری، با عنوان «پژوهش، فناوری و توسعه ملی» نام‌گذاری شده است و مراسم متناسب با شعار هر روز در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.  سومین روز این هفته، ۲۵ آذرماه «گام دوم در پژوهش و فناوری» نام دارد و برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری توسط دستگاه‌های اجرایی با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین نشست‌هایی در پژوهشگاه علوم انتظامی و پژوهشگاه مطالعات اجتماعی برگزار می‌گردد.

وی اظهار داشت: ۲۶ آذرماه نیز با عنوان «پژوهش، فناوری و رونق تولید» نام‌گذاری شده است. در این روز طی مراسمی از پژوهشگران، کارآفرینان، ایده‌های برتر و استان‌های برتر انتخاب شده تجلیل می‌شود. همچنین در این روز بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار (عرضه و تقاضای فناوری) و هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی در بزرگراه شهید چمران افتتاح خواهد شد.

برومند افزود: روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه مصادف با پنجمین روز هفته پژوهش، به عنوان «پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی» انتخاب شده و ۲۸ آذرماه و ششمین روز این هفته با عنوان «پژوهش، فناوری، مشارکت ملی» نام‌گذاری شده است. در این روز‌ها رویداد «الگو‌ها و راهکار‌های نوین در همکاری دانشگاه با صنعت و جامعه» برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: در آخرین روز هفته پژوهش، جمعه ۲۹ آذرماه، آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفته پژوهش مسعود برومند زنگ پژوهش وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه ادامه دارد شعار محوری سلامت خانواده با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: ما در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که بخشی از آنها انجام پذیرفته و بخشی نیز در ادامه هفته سلامت انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان استان در این هفته برنامه‌های خوبی اجرا خواهند کرد که گزارش این اقدامات از طریق رسانه‌ها و نشریات به اطلاع مردم  استان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: بنا داریم در این هفته جشنواره رسانه‌ای سلامت نیز در استان برگزار کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای مناسب در این حوزه بهره ببریم این برنامه در پارک غدیر شهر بندرعباس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی بهداشت برگزار می‌شود. 

جاودان با اشاره به مهم ترین برنامه‌های حوزه سلامت استان اظهار داشت: ما در حوزه تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داشتیم اما با همکاری همه‌جانبه مدیران استانی ساخت هزار تخت بیمارستانی در دستور کار است و در این دولت به نتیجه خواهد رسید. 

وی ادامه داد: کار مهم دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان در حال انجام است مسئله دانشکده های علوم پزشکی در شرق و غرب استان بود که امیدواریم در نتیجه این دانشکده‌ها مردم دسترسی مناسبی به خدمات درمانی داشته باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. 

انتهای پیام/864 

دیگر خبرها

  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی
  • برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود