Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی معتقد است که گل گهر کار سختی مقابل پرسپولیس دارد.

طرفداری- مجید جلالی در نشست قبل از بازی تیمش با پرسپولیس در حضور خبرنگاران گفت:

ما در خیلی از زمینه‌ها پیشرفت کرده‌ایم اما نیازمند نتیجه گیری هستیم که امیدوارم هر چه زودتر به خواسته‌های مان برسیم.

وی افزود:

ما تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهیم که پیشرفت در آن کاملا مشهود بوده اما تا زمانی که اگر این تلاش‌ها با نتیجه گیری همراه نباشد قاعدتا به چشم نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا با یک تیم بزرگ و پرمهره بازی داریم تیمی که همه نفراتش خطرناک هستند. از مهدی ترابی گرفته که تعجب می‌کنم چرا در دو بازی اخیر تیم ملی حضور نداشت تا نفراتی مثل شیری، نعمتی، ذبیح خواه، احمدزاده و ... که باید روبروی آنها بسیار سنجیده و کم اشتباه عمل کنیم که امیدوارم فردا تیم من همین‌طور عمل کند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه با آدوین منشا وارد مذاکره شده است و پروسه جذب بازیکن خارجی در این باشگاه چطور خواهد بود، گفت:

با منشا صحبت کرده‌ایم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. یک سری بازیکن خارجی نیز قرار است در تمرینات ما شرکت کنند، یک بازیکن از بورکینافاسو به ایران آمده و روز چهارشنبه دو بازیکن دیگر خواهند آمد. لازم است که بدانید آنها با هزینه خودشان به ایران آمده و در تمرینات شرکت خواهند کرد تا اگر مورد تأیید قرار گرفتند جذب شوند. نفرات خارجی که از تیم‌مان کنار گذاشتیم به این خاطر بود که به کارمان نمی‌آمدند.

جلالی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا به نظر او مربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است یا خیر، عنوان کرد:

من اگر در فدراسیون تصمیم گیرنده باشم بدون فوت وقت یحیی گل‌محمدی را سرمربی تیم ملی می‌کردم و همه جوره او را مورد حمایت خود قرار می‌دادم. فکر می‌کنم وقتش رسیده باشد تا مربی داخلی‌گریزی را تمام کنیم و به مربیان خودمان اعتماد کنیم.

وی راجع به اینکه چرا مربیان ایرانی برای سرمربی تیم ملی تحت فشار قرار می‌گیرند اما مربیان خارجی نه، یادآور شد:

شما اگر به گذشته برگردید خواهید دید که در 15 سال گذشته با برنامه‌ای برای مربی داخلی گریزی طراحی شده و همچنان ادامه دارد. در این زمینه ما خودمان مقصر هستیم. شرایطی را بوجود آورده‌ایم که افکار عمومی فکر کنند مربی خارجی بهتر باشد. تأکید می‌کنم همه این مسائل برنامه ریزی شده است و اگر من مسئولیت داشتم همین فردا گل‌محمدی را سرمربی تیم ملی کرده و مثل کوه پشت او می‌ایستادم.

به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان در خصوص اینکه چرا باشگاه‌های ما به دنبال جذب بازیکن بی کیفیت خارجی هستند عنوان کرد:

شما خودتان می‌دانید و من پاسخی ندارم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد

بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایسنا

tags # یحیی گل‌محمدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی