Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ ۴۱۵ اثر شامل ۵۸ اثر در قالب حرفه‌ای و ۳۵۷ اثر در قالب غیرحرفه‌ای به دبیرخانه سوگواره استانی عکس «ما رأیت الا جمیلا» در کوهدشت ارسال شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، هجدهم آذرماه با حضور امام‌ جمعه کوهدشت و جمعی از مسئولان شهرستانی مراسم اختتامیه سوگواره استانی عکس «ما رأیت الا جمیلا» در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) کوهدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت در این مراسم اظهار کرد: اگر وجود مقدس حضرت امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان بزرگوار ایشان نبود، دین دست‌خوش تحریف می‌شد.

وی اشاره‌ای به نظریه اسلام خلافتی و امامتی داشت و افزود: مقام اهل‌بیت(ع) بسیار رفیع است، اگر خط امامت را از اسلام جدا کنیم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

امام‌ جمعه کوهدشت ضمن تشکر از فعالیت فرهنگی مؤسسه «به بانو» و حوزه علمیه خواهران کوهدشت، اضافه کرد: با توجه به این‌که انتخابات نزدیک است، بایستی عدالت نسبی، تقوا و اخلاص را سرلوحه عمل قرار دهیم، اهل‌بیت(ع) خود را مدیون احدالناسی نکردند.

بنا بر این گزارش، این سوگواره در دو بخش دوربین حرفه‌ای و دوربین موبایل برگزار شده است که 58 اثر در قالب حرفه‌ای و 357 اثر در قالب غیرحرفه‌ای به دبیرخانه سوگواره واقع در مؤسسه «به بانو» ارسال ‌شده است که حمید آدمی، محمدحسین درویشی، سیدمحسن قاسمی و سیدنیما موسوی در قالب حرفه‌ای و جواد احمدی رودی، طاهره امرایی، راضیه رستمی و الهام کرمی در قالب عکاسی با موبایل برگزیده شناخته شدند.

یادآور می‎شود، فرهنگ عزاداری، نماز ظهرعاشوراء، هنر در عزاداری‌های محرم، عزاداری و مشارکت‌های اجتماعی، محرم و خانواده، محرم و کودک، محرم و فرهنگ حجاب و عفاف، محرم و مسجد و آئین‌های سنتی عزاداری لرستان از محورهای این سوگواره است که به‌همت مؤسسه فرهنگی، هنری، اجتماعی به بانو و مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) کوهدشت برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی سوگواره عکس کوهدشت منتخبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند و پیکان برای رسیدن به مرحله بعد از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است.

رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی پیکان در این دیدار به جوانان تیمش اعتماد کرده و ترکیب زیر را روانه میدان کرده است:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

پیکان این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک‌بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند.

خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

دیگر خبرها

  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود