Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۲۰۰ نفر از مددجویان دختر تحت حمایت این نهاد از اردو‌های درون استانی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از کمیته امداد، مهدی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد شامل خدمات فرهنگی، تربیتی، اعتقادی و ورزشی است، گفت: در پاییز سال جاری 1200 نفر از مددجویان دختر تحت حمایت تحت عنوان اردوهای درون استانی از برنامه‌های متنوع پیش‌بینی‌شده در اردوگاه فرهنگی، تربیتی فجر همدان برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جعفری گفت: جهت افزایش کیفیت و غنی علمی و آموزشی اردوها از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در سطح استان دعوت به عمل آمد.

وی در پایان بابیان این مطلب که برای اجرای این اردوها بیش از 50 میلیون تومان هزینه پرداخت‌شده است، گفت: مخاطب این دوره‌ها دختران 28 تا 45 سال بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان کمیته امداد دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی