Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقی که از داخل باک خودروها بنزین به سرقت می‌برد خبر داد.

به گزارش رکنا، محمد معظمی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقی که از داخل باک خودروها بنزین به سرقت می‌برد خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت بنزین از داخل باک خودروها توسط فردی در محدوده خرمدشت کرج، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهم که از سارقان سابقه دار بوده که به تازگی از زندان آزاد شده و برای تامین هزینه اعتیاد خود اقدام به سرقت می کند.

معظمی گودرزی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم با تعقیب و مراقبت وی در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه و هنگامی که متهم در حال سرقت بنزین از داخل باک خودرو بود دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم به ۱۰ فقره سرقت به همین روش اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان به شهروندان توصیه کرد: با تجهیز خودروهای خود به لوازم بازدارنده از سرقت خودروهای خود پیشگیری کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه زندان پلیس اخبار حوادث بنزین ماشین کرج افیونی حوادث کرج دستگیر شد اخبار البرز عکس دختر فیلم زن حوادث تهران اخبار تهران مرد پسر خانواده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس