Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:32:52 GMT

ردپای تبهکاران تهرانی در زندان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۰۱۸۰

ردپای تبهکاران تهرانی در زندان

حوادث رکنا: 2 سارق جوان پس از سرقت میلیونی از یک خانه اقدام به نقد کردن چک برگ های سرقتی کردند که همین سرنخ کافی بود تا رد آنها از سوی یکی از دوستانشان در زندان زده شود.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت : روز 4 شهریور امسال مردی با حضور در کلانتری 115 رازی ادعا کرد بین ساعت 10 تا 11 شب گذشته دزدان با تخریب در خانه ام در خیابان هلال احمر، کوچه کربلایی وارد خانه شده و گاوصندوق و 60 میلیون تومان پول و تعدای چک را به سرقت برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری دزدان حرفه ای وارد عمل شدند و در گام نخست کارآگاهان با پیگیری سرنخ های موجود متوجه شدند یک فقره از چک های سرقتی روز 18 آّبان امسال توسط شخصی بنام محمد به بانک ارائه و با توجه به عدم کفایت موجودی، چک برگشت خورده است و در تماس با صاحب چک(شاکی) مطالبه وجه چک را می کند.

در گام بعدی ، ضمن آموزش به مالباخته با دارنده چک قراری صوری می گذارد و مرد جوان با هماهنگی مقام قضایی روز 23 آبان ماه در خیابان مختاری در محل قرار دستگیر می شود.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت افزود : در تحقیقات صورت گرفته محمد ادعا کرد چک را از شخصی به نام فرید دریافت کرده است که با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان متوجه شدند فرید در حال حاضر در زندان بسر می برد که با هماهنگی مقام قضایی، فرید از زندان به و به پایگاه هشتم منتقل شد و در بازجویی ها اعلام داشت چک توسط دو نفر به نامهای ناصر و صفر از منزل شاکی سرقت گردیده است.

در ادامه با اطلاعات بدست آمده از فرید دو نفر سارق جوان روز 6 آذر ماه مخفیگاه های خود در واقع در خیابان خیام و پاسگاه نعمت آباد شناسایی ودر یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل گردیدند .

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت : هر دو متهم پس از حضور در پایگاه هشتم صراحتا به سرقت از منزل شاکی اعتراف کردند و هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه 11 دادسرای ناحیه 18 تهران برای ادامه تحقیقات و شناسایی سایر سرقت های احتمالی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت می باشند .

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت به شهروندان توصیه کرد : تجهیز ساختمان به دوربین مداربسته - استفاده از قفل های ضد سرقت برای ساختمان - نصب حفاظ و نرده بر روی دیوار شمالی یا جنوبی آپارتمان - نصب حفاظ و نرده بر روی پنجره یا بالکن طبقات اول و دوم ساختمان می تواند مانع سرقت منزل توسط سارقین شود و ایشان اعلام کردند با توجه به اینکه سارقین به گاوصندوق ها در منازل توجه ویژه ای دارند و مبادرت به تخریب یا انتقال آن می نمایند لذا در صورت وجود گاوصندوق در منازل از گذاشتن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل آن خودداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه حوادث سرقت پلیس زندان منزل آپارتمان اخبار حوادث چک سرنخ زندانی سارق حرفه ای سارق جوان عکس دختر فیلم زن حوادث تهران اخبار تهران مرد پسر خانواده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری متهمان قتل مدیر عامل یک شرکت در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه‌اش واقع در یک برج ۲۰ طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً ۴۳ ساله مواجه شدند که هدف ۳۷ ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد که موتورسیکلتی با ۲ سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر ۲ با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رفت‌وآمدی به خانه مقتول صورت نگرفته بود.

سردار گودرزی متذکر شد: در نخستین‌گام با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات کارآگاهی، مشخصات ۲ مرد داخل فیلم شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی هشت میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، آنها را طی ۲ عملیات جداگانه بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: یکی از متهمان ماجرا را این‌طور توضیح داد که دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت و او روز حادثه برای صحبت درباره اختلاف مالی به خانه‌اش رفت و از من خواست بیرون برج منتظرش بمانم، بعد از نیم ساعت با من تماس گرفت و خواست به خانه مقتول بروم، به محض ورود با جسد مواجه شدم و دوستم مدعی شد که ناخواسته دست به قتل زده است، من حتی شاهد این جنایت هم نبودم، اما از ترس باهم فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جنایت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد