Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - «رافائل میناسکانیان» نوازنده پیشکسوت پیانو 27 آذر ماه ساعت 21و30 دقیقه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. در این اجرا «پیام پهلوانیان» مدرس پیانو دانشگاه دتمولد آلمان به عنوان نوازنده‌ی مهمان پیانو حضور دارد. در این کنسرت آثاری از آهنگسازان موسیقی کلاسیک چون: باخ، برامس، بتهوون، شوبرت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نواخته می‌شود.
میناسکانیان فراگیری موسیقی را در سن 6 سالگی آغاز کرد و در 10 سالگی اولین کنسرت خود را برگزار کرد. او اولین هنرمندی است که رسیتال پیانو کلاسیکش از تلویزیون ایران پخش شده‌است. او تا زمانی که در ایران بود نزد امانوئل ملیک اصلانیان به فراگیری پیانو پرداخت. بعد از دورهٔ دبیرستان برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ پزشکی به آمریکا رفت . در آنجا بود که ایوب زرکو استاد موسیقی دانشگاه یو سی ال ای استعداد او را در موسیقی و نوازندگی پیانو شناسایی و او را به ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ موسیقی تشویق کرد. او نزد اساتید شناخته شدهٔ بین‌المللی چون ایوب زرکو (لوس آنجلس)، کارل اولریش اشنابل (ایتالیا)، ایلونا کابوس (لندن) به تکمیل و فراگیری دانش موسیقی و نوازندگی پیانو پرداخت و همچنین در مدرسه جولیارد در نیویورک تحصیل کرد. وی هم‌اکنون علاوه بر اجرای کنسرت، به تدریس پیانو در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشکده موسیقی دانشگاه هنر مشغول است. 
علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای ارسباران، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه ۸ اردیبهشت‌، ساعت ۱۸، با پنج اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، کلاسیک و تلفیقی) با حضور چهره‌های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

ساز و آواز در مایه ابوعطا، تصنیف «آهسته آهسته» اثر جهان‌بخش پازوکی با هنرمندی کیوان تیموریان (خواننده)، نوازندگی تار و هم‎خوانی مهسا تیموریان، صفا شالپوش (سه‌تار) و بردیا دینوری (تنبک) از ساخته‌های فصل‌الله توکل، اجرای ساز و آواز و تصنیف در مایه افشاری با هم‌نوازی داود غفاری‌زاده (نی)، اردشیر بزرگ‌نیا (تنبک) و تورج چگینی‌پور (آواز)، اجرای گروه «پروین» با اجرای آثار عارف قزوینی و فرامرز پایور با هنرمندی یاسین حاتمی (آواز)، دیبا ارشادی (تار)، کیوان اوچی (بم‌تار و مراژ)، اشکان مخبری (کمانچه)، زهره خانیان (تنبک) و امیررضا نارنجی (دف)، اجرای گروه «کوبه‌ای نوازان ماهور» به سرپرستی بابک بنی حسینی، اجرای گروه «گاتا» (سازهای کوبه‌ای نواحی ایران) با هنرمندی علیرضا ولی‌زاده، شنتیا ولی‌زاده، پانته‌آ ولی‌زاده، دنیا شجاعی، میثم علی‌پور، امیرحسین کریمی، پارسا خدابخشی، فرشیما محبی، مهرنوش سیار، فاطمه شمس، الهام مقدم و یاسمن کریمی، بخش‌های مختلف این برنامه هستند.

نشست ماهانه موسیقی با اهدافی چون ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف با حضور اهالی و علاقه‌مندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است. همچنین معرفی کتاب‌ها و آلبوم‌های تازه منتشر شده، رویدادهای پراهمیت موسیقی و... از دیگر برنامه‌های این نشست‌ها است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

کد خبر 6087791 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد