Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که برای خرید مبلمان باغی برای باغ یا ویلای خود، نمی‌دانستید که به چه نکاتی باید توجه کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آلاچیق، در اینجا نکات مهمی را که بهتر است در هنگام خرید مبلمان باغی به آن‌ها دقت کنید را برایتان شرح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

۱-یک لیست از نیازهای خود به یک مبلمان ویلایی، تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید مبلمان باغی، بهتر است تا از ابتدا مشخص کنید که هدفتان از خرید آن چیست.

آیا قصد این را دارید تا در شب‌های گرم تابستان، از آن به عنوان محلی برای غذاخوردن استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید از آن، برای جشنی که در پیش رو دارید، استفاده کنید؟ آیا در حال برنامه‌ریزی برای یک میهمانی شام خودمانی هستید؟ و یا می‌خواهید تا از مطالعه آرامش‌بخش در طبیعت، لذت ببرید؟

از این‌رو بهتر است تا به تهیه یک لیست از نیازهایتان بپردازید و از آن به عنوان یک راهنمای الزامی در خرید مبلمان باغی خود، استفاده کنید.

نکته‌ای که باید بدانید این است که اگر از مبلمان باغی خود بیشتر برای صرف عصرانه‌ و یا دورهمی‌های کوچک استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به میز ناهارخوری ندارید. شما می‌توانید به‌جای آن، از صندلی‌های راحتی، میزهای عسلی کوچک و یا ست فایرپیت استفاده کنید.

۲-مبلمان فضای باز را یک بار امتحان کنید.

«مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید»

احتمالاً این ضرب‌المثل به گوشتان خورده است. بنابر گفته سعدی نیز بهتر است تا در هنگام خرید هر وسیله‌ای، آن را امتحان کنید. این مثل، در اینجا نیز صدق می‌کند. از این‌رو بهتر است پیش از خرید مبلمان باغی، چند دقیقه‌ای روی آن بنشینید.

بعضی از مبلمان‌های باغی راحتی، دقیقاً همانند مبلمان راحتی داخل خانه هستند. با این وجود، انواعی از مبلمان‌ها نیز وجود دارند که به اشتباه به جای مبلمان باغی راحتی، انتخاب می‌شوند در حالی‌ که اصلاً خوشایند و راحت نیستند. به همین‌منظور دیدن مبلمان به تنهایی، نمی‌تواند ملاکی برای خریدی مطمئن باشد. پس اول امتحان کنید.

۳-فضایی را برای نگهداری مبلمان باغی و ویلایی خود در نظر بگیرد.

یکی از ساده‌ترین و در عین حال پراهمیت‌ترین روش‌های نگهداری مبلمان فضای باز، قراردادن آن در یک مکان جدا مانند گاراژ، زیرزمین و یا انباری است. این کار را در زمانی که نیازی به استفاده از آن ندارید، انجام دهید. رعایت این نکته باعث افزایش طول عمر مفید مبلمان فضای باز شما می‌شود. چرا که حتی سرسخت‎ترین مبلمان‌‎ها، مانند آن‎‌هایی که از جنس چوب ساج و یا آهن فرفورژه هستند نیز در صورتی که در زمان عدم نیاز، در انبار قرار نگیرند، از طول عمرشان کاسته می‌شود.

در صورتی که فضای مورد نظر شما محدود است، به دنبال مبلمان فضای بازی باشید که یا به راحتی جمع شود و یا بتوان آن را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کرد.

۴-خلاقانه انتخاب کنید.

بهتر است بدانید که هنگام خرید مبلمان فضای باز، انتخاب‌های شما محدود به رنگ‌های چوبی نیست. شما می‌توانید از مجموعه رنگ‌هایی که فروشنده به شما ارائه می‌کند، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. به خرج‌دادن کمی خلاقیت و هوش در هنگام خرید، از جمله نکاتی است که نتیجه آن را پس از قرارگیری مبلمان خواهید دید. برای این‌کار می‌توانید با توجه به نیاز خود، با خود فروشنده نیز مشورت کنید و یا به عکس‌های کاتالوگ فروش نیز نگاهی بیندازید.

۵-برای کیفیت مبلمان اهمیت بیشتری قائل شوید.

حتماً شنیده‌اید که می‌گویند: «هر چقدر پول بدی، همونقدرآش میخوری». این نکته در هنگام خرید مبلمان فضای باز نیز صدق می‌کند.

صندلی‌های رزینی پلاستیکی یا میزهای عسلی کوچک چوبی ظاهر بسیار خوبی دارند و این ظاهر خوب تنها برای یک یا دو سال در مقابل آفتاب حفظ می‌شود. اما به مرور زمان شکننده می‌شوند و رنگ جذاب خود را از دست می‌دهند.

این نکته در مورد برخی از محصولات چوبی و حصیری دیگر نیز صادق است. بنابراین با دقت به گزارش‌ها و نظرخواهی از مصرف‌کنندگان سابق درباره کیفیت، مبلمان فضای باز خود را خریداری کنید.

۶-مدل‌شناس شوید.

با توجه به تنوع بالایی که برای محصولات باغی و ویلایی وجود دارد، بهتر است تا با مطلع‌شدن از انواع آن‌ها، بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

از جمله مبلمان‌های باغی که می‌توانید انتخاب کنید می‌توان به مبل اِل، مبل ناهارخوری و مبل نیم‌ست اشاره کرد. وسیله موردنیاز دیگری که می‎توانید برای باغ یا ویلای خود انتخاب کنید، بخاری فضای باز است. بخاری فضای باز، دستگاهی است که به شما این امکان را می‌دهد تا در فصول سرد سال بتوانید به راحتی از دورهمی‌های خود لذت ببرید.

۷-از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

وقت و هزینه‌ای که صرف خرید مبلمان می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین نباید به سادگی از این قسمت عبور کنید. آخرین و مهم‌ترین نکته این مقاله توجه به فروشگاهی است که خرید می‌کنید. شرکت آلاچیق از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین برندهای فروش محصولات باغی و ویلایی مانند مبلمان باغی، مبلمان فضای باز، بخاری فضای باز و... در کشور است. این شرکت با بیش از ۱۴ سال تجربه در زمینه تولید و واردات محصولات باغی و ویلایی و داشتن ۱۰ نمایندگی فعال در سطح کشور آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلاچیق خرید مبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در مراسم سوگواری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در مسجد مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم با اشاره آیه ۱۶۹ سوره اعراف (أَلَمْ یُؤْخَذْ عَلَیْهِمْ مِیثَاقُ الْکِتَابِ أَنْ لَا یَقُولُوا عَلَی اللَّهِ إِلَّا الْحَقَّ وَدَرَسُوا مَا فِیهِ ۗ وَالدَّارُ الْآخِرَةُ خَیْرٌ لِلَّذِینَ یَتَّقُونَ أَفَلَا تَعْقِلُونَ) با بیان اینکه امروز هشتم شوال و مصادف با سالروز تخریب مراقد مطهره ائمه بقیع علیهم السلام است، اظهار داشت: این عمل غیر عقلایی، غیر شرعی و بی‌منطقی که حدود صد سال پیش در ۱۳ فروردین سال ۱۳۰۵ شمسی واقع شد، ابعاد مختلفی دارد که یک بُعدش اینست که چرا این حادثه واقع شد؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قدرت طلبی وهابیت و خاندان آل سعود و اهداف دنیوی عامل این قضیه بود، یا اینکه ریشه اصلی این حادثه عدم فهم صحیح از دین بود، گفت: البته همین عدم فهم صحیح از دین و تشکیل فرقه ضاله وهابیت هم عوامل بیرون از اسلام دارد، اساس فرقه ضاله وهابیت بر این است که دین را به نحو دیگری خلاف آنچه که کتاب و سنت مطرح کرده، در جامعه القاء کنند و ریشه این تخریب هم به این مسئله برمی‌گردد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: نخست فتوا دادند ایجاد بنا بر قبور حرام است یا زیارت قبور شرک است و بر اساس آن این حادثه بسیار دلخراش را به وجود آوردند، این هتک حرمت بر مرقد پیشوایان معصومی که از اول تا آخر خلقت، موجودی با ارزش‌تر و عزیزتر از آنها نداشته و نخواهیم داشت.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر همه علما و فقهای عالم را در یک کفه ترازو قرار بدهند با تار موی یکی از امامان معصوم ما برابری نمی‌کند، تصریح کرد: هتک حرمتی به این بزرگی انجام دادند و همه ما را تا الان عزادار کردند و قطعاً باید ریشه یابی این حادثه غمبار مورد توجه همه ما قرار بگیرد.

آیت الله فاضل لنکرانی تأکید کرد: اینکه می بینیم دشمنان اسلام فرقه جعلی و ضاله وهابیت را به وجود آوردند تا به اسم اسلام جنایاتشان را علیه مسلمانان و شیعیان انجام دهند، همانگونه که آمریکا و اسرائیل غاصب، داعش جنایتکار را بر اساس همین افکار انحرافی وهابیت به وجود آوردند آیا نباید سبب شود که فکر کنیم ریشه اینها چه بوده؟ ممکن است همان ریشه که عدم فهم صحیح دین است در یک حد محدودی در خود ما ایجاد و موجب انحراف ما از مکتب اهلبیت علیهم السلام و بدعت‌گذاری در دین بشود، لذا باید به این مسئله خیلی توجه داشته باشیم.

در این مراسم حاج عباس حیدرزاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت و نوحه سرایی در رثای اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

کد خبر 6081933

دیگر خبرها

  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • نحوه صحیح چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی + فیلم
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری