Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: به درخواست سلطانی فر مذاکرات متعددی را با سفیر ایتالیا در خصوص بازگشت استراماچونی داشته ایم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری به حل مشکل استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به درخواست سلطانی فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال تهران دست به کار شدیم و با مذاکرات متعددی که خود من با سفیر ایتالیا در تهران و همینطور سفیر خودمان در کشور ایتالیا داشتیم در تلاشیم با وساطت پرونه سفیر ایتالیا در تهران استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی افزود: به نظرم استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت‌های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران به زودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه ایشان یه حسابش خواهد رفت و برداشت من این است ایشان نگران پرداخت‌های خود بود.

او تاکید کرد: اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر ترک کشور به واسطه مسائل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته است خواستار حل مشکلات پرداخت‌های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.

بیشتر بخوانید: خلیل زاده: اسناد پرداختی‌های ما به استراماچونی موجود است/ استعفای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صحت ندارد

عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: البته خود استراماچونی می‌داند مشکلات پرداخت در حقوق ایشان ناشی از مشکلات بانکی است و قطعا با علم به این موضوع با باشگاه استقلال تهران قرار داد بسته است و امیدوارم با تلاش‌های سفیر ایتالیا در تهران به زودی او را مجددا در سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران ببینم.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال یک جلسه محروم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

کد خبر 6085340

دیگر خبرها

  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد
  • مربی استقلال یک جلسه محروم شد
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • نماینده جمهوری خواه: کریمه به اوکراین باز نمی‌گردد، صلح کنید