Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال بحرین  با برتری مقابل عربستان قهرمان جام خلیج فارس شد.

به گزارش فرارو، تیم ملی فوتبال بحرین و عربستان سعودی در دیدار پایانی جام خلیج فارس در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه قطر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بحرین پایان یافت.

 تک گل این بازی را محمد الرمیحی در دقیقه ۶۹ بازی وارد دروازه تیم ملی فوتبال عربستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال بحرین با این پیروزی برای نخستین بار پیروز رقابت‌های جام خلیج فارس شد که نخستین دوره این بازی‌ها در سال ۱۹۷۰ در خاک این کشور برگزار شد.

تیم‌های ملی فوتبال بحرین و عربستان سعودی در مرحله نیمه نهایی توانسته بودند تا به ترتیب برابر عراق و قطر پیروز شوند.

جام خلیج  فارس به میزبانی قطر و با مشارکت هفت تیم دیگر از کشورهای امارات متحده عربی، یمن، عمان، عربستان، کویت، عراق و بحرین در دو گروه برگزار شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بحرین فوتبال جام خلیج فارس عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهنام خضعلی در جلسه برنامه ریزی ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده این کنگره، ۱۰ اردیبهشت امسال در اسکله بحرکان شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.


وی به ثبت کنگره شعر ملی خلیج فارس در تقویم اشاره کرد و افزود: شاعران مطرح کشور و استان‌های جنوبی در این مراسم شرکت می‌کنند و شعر‌های خود درباره خلیج فارس را می‌سرایند.


خضعلی تاکید کرد: از همه دستگا‌های اجرایی شهرستان درخواست داریم که برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ششمی کنگره شعر ملی خلیج فارس با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان همکاری کنند.

به گفته معاون فرماندار هندیجان؛ ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس ساعت ۸ صبح روز دهم اردیبهشت امسال در اسکله بحرکان این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول
  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود
  • ایران - بحرین بازی تمرینی با مجوز صعود
  • برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ببینید | تصاویر رویایی خلیج فارس از زاویه اتاقک شیشه‌ای ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس