Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ـ هشتمین کارگاه سلسله نشست‌های دانشجویی «سنت عاشقی» با موضوع ازدواج به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان، هشتمین کارگاه سلسله نشست‌های دانشجویی «سنت عاشقی» که با بررسی موضوع ازدواج با همت کانون قرآن و عترت، هلال احمر دانشگاه پیام نور و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید کمال حسینی یمین، مدرس دانشگاه در این کارگاه به بیان معضلات اجتماعی و فردی که ازدواج نکردن و مجرد ماندن به بار می‌آورد پرداخت و بهترین زمان برای ازدواج را برای دختران و پسران بررسی کردند.
در خلال این کارگاه که با استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد، استاد حسینی به پرسش های شرکت کنندگان نیز پاسخ دادند و با توجه به لزوم بررسی امر مهم ازدواج، بنا شد تا بطور مستمر ،این جلسات در آینده نیز برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان