Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه هجدهم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف پورشه قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پورشه قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه خودرو سواری پورشه قاچاق را در منزل خود نگهداری می‌کند، ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و خودرو را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با استعلام از سامانه راهور و بررسی‌های دقیق و فنی متوجه شدیم پلاک این خودرو جعلی است و بدون مجوز گمرکی و به صورت قاچاق به کشور وارد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، بیان کرد: ارزش خودروی کشف شده طبق نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف زمین خواری چهار میلیاردریالی در بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بوشهر گفت: ۳۷ هزار و ۹۲۴ متر مربع از اراضی دولتی از دست فردی سودجو درآمد.

سرهنگ عبد الرضا بازیاری افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی، ۳۷ هزار و ۹۲۴ متر از اراضی دولتی را در روستای کُرِه بند از توابع شهرستان بوشهر، غیرقانونی تصرف کرده و ادعای مالکیت آن را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات لازم، مشخص شد این فرد زمین‌ها را غیرقانونی تصرف کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بوشهر بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی و احضار فرد ذکر شده، تحقیقات لازم در این باره صورت گرفت و متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

دستگیری سارقان دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: دو سارق دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای هنگام سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: واحد گشت انتظامی پلیس، سرنشینان یک دستگاه خودروی تیبا ۲ را هنگام سرقت دوربین ثبت تخلفات جاده‌ای بین شهری دیدند و برای دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

او ادامه داد: سارقان به محض دیدن ماموران پلیس اقدام به فرار کردند، اما با عکس العمل به موقع و اجرای طرح مهار در نهایت خودروی سارقان در محور خروجی شهرستان به سمت استان خوزستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: پس از توقف خودرو دو سرنشین آن دستگیر و به برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازرسی از خودروی توقیفی، آلات و ادوات سرقت از قبیل قیچی آهن بر، دیلم (اهرم یا تالیور) به همراه یک دستگاه مودم وای فای، سه راهی برق دارای روکش آلومنیوم اختصاصی پایه‌های دوربین جاده‌ای کشف شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها ، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها کردند و در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه