Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان در ۲۵ دی‌ماه امسال گفت: در این راستا صدا و سیمای بوشهر ۱۳۰۰ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی برای پخش تولید می‌کند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین ناظر ظهرامروز در نشست بررسی فعالیت کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه‌ای کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با اشاره به برگزاری این کنگره در 25 در ماه امسال اظهار داشت: شبکه استانی بوشهر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس اخبار این کنگره بیش از 22 هزار دقیقه برنامه تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ساختار تولید این برنامه‌ها پرداخت و خاطر نشان کرد:این برنامه‌ها در قالب برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی و موسیقیایی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تولید بیش از 13 هزار و 700 دقیقه برنامه رادیویی در قالب کنگره سرداران و 2000 شهید استان خبر داد و بیان کرد: در این راستا تولید 5 هزار و 500 دقیقه برنامه تلویزیونی، تولید و پخش 1200 دقیقه برنامه خبری و 1400 دقیقه برنامه ویژه انتشار در فضای مجازی مورد توجه است.

ناظر با بیان اینکه این برنامه در قالب 1300 عنوان برنامه تولید و پخش می‌شود تصریح کرد: این برنامه‌ها در ساختارهای زنده و ضبطی، تامینی، ترکیبی، مستند، نماهنگ، موشن گرافی، سرود و موسیقی انعکاس می‌یابد.

آثار ماندگاری در کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر خلق می‌شود کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با 7 اجلاسیه آغاز می‌شود کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر دی‌ماه امسال برگزار می‌شود

رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه‌ای کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر استفاده از ظرفیت‌های هنری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به جامعه به‌ویژه نسل سوم انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: صدا و سیمای بوشهر با استفاده از هنرمندان استانی 10 قطعه موسیقی با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت تولید کرده است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح پنجشنبه و با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این اجلاسیه آغازین اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.

۱۷ اجلاسیه برای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

کد خبر 6088397

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان