Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@14:54:58 GMT

با حذف روسیه، والیبال ایران المپیکی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۰۷۶۸

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال حذف روسیه از بازی‌های المپیک تابستانی روسیه، تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمان دور نخست مسابقات انتخابی المپیک شانس صعود به بازی های ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

 آژانس جهانی ضددوپینگ، ورزش روسیه را برای چهار سال از حضور در تمامی رقابت‌های ورزشی محروم کرد. به دنبال این خبر حالا باید دید تکلیف سهمیه هایی که ورزشکاران کشور روسیه برای المپیک گرفته‌اند، چه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال روسیه به عنوان قهرمان دور نخست مسابقات انتخابی المپیک بالاتر از ایران سهمیه مستقیم حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرده بود.

حالا باید دید با حذف روسیه باید دید سهمیه اعطا شده به این تیم به والیبال ایران خواهد رسید یا فدراسیون جهانی برنامه دیگری را در نظر می‌گیرد؟

تیم ملی والیبال ایران در اواخر مرداد ۱۳۹۸ در مصاف با تیم های روسیه، کوبا و مکزیک نایب قهرمان دور نخست انتخابی المپیک شده بود.

با توجه به حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون ایران در هیات رئیسه فدراسیون جهانی، انتظار می‌رود مسئولان ورزش ایران بتوانند از حق تیم ملی در راهیابی به المپیک دفاع کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روسیه والیبال ایران المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.   زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.   فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • نوروزیان فینالیست شد