Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دادسرای ارشاد تهران اعلام کرد: باشگاه ورزشی مختلط در حوالی خیابان فرشته تهران پس از دریافت گزارش مردمی در بستر سامانه دادسرای جرائم امنیت اخلاقی تهران(ارشاد) و درخواست پیگیری ویژه به دستور مرجع قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران پلمب و متصدیان آن بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دستور پلمب ۳۵ خانه مجردی در شرق تهران صادر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: پیرو شکایات مردمی مطب دندانپزشک قلابی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و همکاری پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی برای سومین بار پلمب شد.

مهدی زارعی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: فرد متخلف با وجود اینکه سه بار در محاکم قضایی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تاسیس دوباره مطب غیرمجاز دندانپزشکی کرده است.

وی افزود: این دندانپزشک قلابی در میدان امام حسین (ع) بروجرد فعالیت داشته است و چنانچه مردم از این فرد متخلف شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان شبکه بهداشت شهرستان مراجعه کنند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به افزایش فعالیت افراد بدون صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر از بیماران تاکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران ناپذیر در بیماران گزارش شده که منجر به صرف هزینه‌های گزاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • وایرال شدن دوباره تعداد خودروهای گشت ارشاد در خیابان‌های تهران | فیلم
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • ارتقای امنیت اجتماعی خواست مردم جامعه است
  • نظارت بر روند تولید آثار هنری با محتوای سالم و ارزشی ضروری است