Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- مدیردفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی گفت: با بهره برداری از طرح های مهم انتقال آب، تراز دریاچه ارومیه سالانه نزدیک به یک متر افزایش می‌یابد.

به گزارش قدس آنلاین؛ فرهاد سرخوش اظهار کرد: طرح‌های مهم انتقال آب به دریاچه ارومیه در سال‌های آینده و به تدریج به بهره‌برداری می‌رسد که تراز دریاچه ارومیه در صورت بهره‌برداری از این طرح‌ها سالانه نزدیک به یک متر افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  حفاری ۳۰.۵ کیلومتر از تونل انتقال آب از جنوب استان به دریاچه انجام شده‌ است، گفت: تنها ۵ کیلومتر برای بهره برداری از این طرح مهم و تاثیرگذار باقی مانده است که با تزریق اعتبار کارهای عملیاتی این مسیر باقی مانده انجام می شود.

سرخوش با بیان اینکه تراز فعلی دریاچه ارومیه ۱۲۷۱/۲۴متر است، افزود: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷۰/۴۰متر بود که رشد ۸۴ سانتی متری را شاهدیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دریاچه ارومیه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس

محمد درویش، فعال محیط زیست با انتشار این تصاویر نوشت:
تصویر امروز ناسا از دریاچه ارومیه نشون میده که به لطف بارش‌های مناسب به نسبت سال قبل حال و روز دریاچه بهتره مخصوصا در جنوب دریاچه و پل میان‌گذری که یکی از بلا‌های جان دریاچه شده بود.

منبع: برترین‌ها

tags # دریاچه ارومیه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • (تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری